וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב פרי vs ברי סימון, הסכסוך שמעולם לא שמעתם

19.1.2017 / 5:28

שתיהן כוכבות שהשתתפו בתוכנית 'האח הגדול' ,שתיהן רקדניות בטן מצליחות בעברן, וכן כן, יש לשתיים עבר משותף, והוא לא מזהיר במיוחד. אז מדוע עבר חתול שחור בין כוכב פרי לברי סימון? וכיצד שמוליק קשור לכל העניין? וואלה! סלבס מענטזת

תילום: עידו שחם, עריכה: יותם שוורץ

ברי סימון זכורה לכולכם ככוכבת העונה הרביעית של 'האח הגדול', ובעיקר כמי שהייתה רקדנית בטן מצליחה מאוד בעברה - כזו שלא היה אדם מהז'אנר שלא הכיר את שמה ברגעי הזוהר.

מצידו השני של המתרס, עומדת כוכבת העונה הנוכחית של 'האח הגדול' - כוכב פרי, שרק שלשום (ג') ירדה במדרגות בית האח בחזרה אל העולם האמיתי, וגם לה, כזכור, עבר מפואר כרקדנית בטן מרשימה. אז באיזו נקודה בחיים נפגשו השתיים, ומה עשתה פרי שהכעיס כל כך את סימון? וואלה! סלבס בדקה ומצאה.

לעוד ריכולים מהביצה:
כוכב ושמוליק מ'האח הגדול': "זה יכול היה להיגמר לא טוב"
אדל בספלוב חושפת ישבן עסיסי

מה אתם אומרים על מה שקרה בין ברי שמוליק וכוכב? רכלו בפייס

כוכב פרי. עידו שחם, מערכת וואלה! NEWS
היוש. כוכב פרי ושמוליק ספן/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחם

סיפור שהיה כך היה: אולי לא ידעתם, אבל שמוליק ספן, הלא הוא בעלה של כוכב פרי, היה חבר ילדות של ברי סימון, אבל לא סתם חבר, חבר טוב, ממש כמו אח ואחות, כך מספרים מקורבים. השניים בילו את רוב שנות ילדותם יחדיו, עברו מהקריות לעיר הגדולה, הופיעו זה לצד זו ולבסוף הפכו לשותפים לדירה, מה שנקרא - BFF.

אממה, חברות האמת הזאת לא הצליחה לשרוד כאשר נכנסה מישהי מיוחדת לתמונה, והיא לא אחרת מאשר הכוכבת, כוכב פרי. כאשר נרקמה מערכת היחסים בין פרי לספן, החליטה סימון כי ברצונה להכיר את חברתו של שותפה היקר והזמינה אותה אליהם לשבת. חשים כי הסיפור מסתבך? המתינו בסבלנות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כוכב פרי. באדיבות המשפחה
רגע, אז של מי האאוטפיט? כוכב פרי בימי הזוהר/באדיבות המשפחה

פרי החלה להרגיש מאוד בנוח בביתם של השותפים, ויש האומרים כי בנוח מדי. מקורות מספרים שסימון חשה כי דברים בחדרה לא היו נותרים מסודרים כפי שהותירה אותם, והרגישה כי מישהו נוגע לה בתלבושות הריקוד המפוארות עליהן הייתה שומרת בקנאות רבה.

סימון, שהחלה להרגיש כצלע שלישית שמעה את הזוג מסתודד, ולפתע גילתה כי שמוליק מנסה לקדם את כוכב כרקדנית בטן שמצטרפת אליו לאירועים. "ברי הייתה בהלם", סיפרה מקורבת, "היא הרגישה ששמוליק ממש בגד בה ועוד עם מישהי שהוא רק הכיר".

ואכן, הפיצוץ לא איחר להגיע, כך שמהר מאוד ספן ופרי החלו להופיע יחדיו ועזבו את הבית בו גרו עם סימון. אבל כאן, לא נגמרה הסאגה - כי מקורבים לסימון טוענים כי עם המעבר, נעלמה גם חליפת ריקודים, או במילים אחרות: ברי טענה כי כוכב לקחה לה את בגדי הריקוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואה הכל! ברי סימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים לסימון מספרים כי היא לא הייתה מעוניינת לריב עם שמוליק, אך כשגילתה כי נעלמה אחת מתלבושותיה האהובות -היא ניגשה לביתם של ספן ופרי בכדי לברר במה מדובר, אך לצערכם העניין נותר בסימן שאלה, כי ברגע שספן פתח לה את הדלת, כך מספרים החברים, היא ראתה אותו מכין ארוחת ערב לילדיה של פרי והחליטה לסגת מן העניין.

ברי סימון בתגובה: " אני לא כועסת, אני אוהבת את שמוליק מאוד, פשוט נפגעתי שעשו דברים מאחורי גבי".

טרם נמסרה תגובת כוכב פרי עד לפרסום הכתבה.

וואלה! סלבס לא כועסת על כלום, היא שוחרת שלום ואי אפשר לעשות דברים מאחורי גבה, יש לה עיניים בגב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתה שם קודם. ברי סימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully