וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר מקניט: סלינה מנצלת את דה וויקנד

וואלה! סלבס

17.1.2017 / 11:15

ככה מריחה קנאה? מתברר שאליל הנערות לא נלהב ממערכת היחסים שנרקמת בין האקסית המיתולוגית שלו סלינה גומז לבין הראפר דה וויקנד, כך שביבר מספר לחבריו שלא מדובר בקשר אמיתי. האמנם? וואלה! סלבס נקמנית

אימג'בנק GettyImages

בימים האחרונים פורסמו תמונות ראשונות של סלינה גומז והראפר המוכשר דה וויקנד - כאשר הם מתגפפים קלות ומצהירים, היי אנחנו ביחד! אך הרומן הלוהט לא מלווה רק בניצוצות וקונפטי, הוא מצליח לעצבן לא מעט אושיות בתעשיית הבידור. אז בלה חדיד, תהיי רגועה מתוקה, את לא לבד - גם לאקס המיתולוגי של סלינה, אחד בשם ג'סטין ביבר, יש מה לומר בנושא. אאוץ'.


לעוד ריכולים מהביצה:
חברותיה של טיילור סוויפט נגד סלינה גומז בגלל החבר החדש
חי כדי לאהוב: נדב בורנשטיין התחתן

מה אתם אומרים על התגובה של ביבר, מיותר או טוב ששיתפת? רכלו בפייס

סלינה גומז. אינסטגרם, אתר רשמי
בקטע של שערוריות, הגברת. סלינה גומז/אתר רשמי, אינסטגרם

על פי הדיווחים בהוליווד, ביבר הקנאי סיפר למקורביו כי סלינה יוצאת עם דה וויקנד רק בשביל הפרסום וכי מערכת היחסים בינהם מקדמת אותה, כיוון שלטענתו היא נצמדת לבחורים מתעשיית הזוהר כשיש לה פרויקט חדש שהיא רוצה לקדם.

עוד הוסיף, כך טוענים ה"חברים" של האקס, שזה בדיוק מה שהיא עשתה לו בזמן שהם היו ביחד - כמו שאף עשתה לזמיר החתיך ניק ג'ונאס ולמפיק והדי ג'יי המצליח זד. ממש חבורה של מסכנים ביבר, כואב הלב.

ביבר הוא כמובן לא היחיד שמתפלץ מהסו קולד רומן הזה, והדוגמנית הסקסית בלה חדיד גם כן הגיבה בדרכה שלה. האקסית של דה וויקנד מחקה את סלינה מהאינסטה ומספרת לחברות המשותפות של השתיים (הסקווד של טיילור סוויפט, למקרה שתהיתם) כי זה נוגד את הגירל קוד.

בגלל סלינה?

ג'סטין ביבר סגר את חשבון האינסטגרם שלו

לכתבה המלאה
סלינה גומז. GettyImages
חמודים אני עושה מה שבא לי! גומז/GettyImages

ובכן כך ככל הנראה מריחה קנאה, ויש לציין כי זה ממש אבל ממש לא סקסי. סלינה מצדה, לא מראה סימני התרגשות וממשיכה את עניינה כרגיל. ככה זה אחרי שמבלים במוסד גמילה, פרופורציות.


וואלה! סלבס אושפזה מספר פעמים, אך הכל נעשה בכפייה, כי היא בטוחה שהיא בסדר גמור.

ג'סטין ביבר במעיל פרווה. ספלאש
אתה תתעסק בעניינך בסדר? ג'סטין ביבר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully