וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: החיילת הכי יפה בצבא הגנה לישראל

13.1.2017 / 0:03

הרכב של הזמרת המלעונית שהתפוצץ, אחת הנשים החזקות בישראל מצלמת סדרה חדשה, המשפחה הכי טראשית שוב נשדדת, הוונדרוומן שעושה כבוד לישראל, וכמובן, החיילת הכי יפה והכי אמיצה בישראל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה פותחת אישה שלא הייתם רוצים להתעסק איתה, הלא היא המלעונית הראשית - מרגלית צנעני, שנדהמה לגלות כי מישהו כנראה מנסה לחסל אותה, לאחר שמטען חבלה הוטמן מתחת למכוניתה וגרם לפיצוצה. למזלה, מרגול לא הייתה ברכב באותם רגעים.

פיצוץ במכוניתה של מרגלית צנעני באזור; הרגע לאירוע פלילי. אבי אשכנזי
מרגלית לאחר הפיצוץ./אבי אשכנזי

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת אחת הנשים היותר חזקות בישראל, ג'ודי ניר מוזס שלום, שמאסה בטוויטר והחליטה לחזור למסך הקטן בסדרה מוקומנטרית שתתבסס על חייה ותכלול לא מעט בדיחות על חייה ומשפחתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ודי ניר מוזס שלום מצביעה בפריימריז בליכוד, גני התערוכה. ראובן קסטרו
תככב בסדרה על חייה. ג'ודי/ראובן קסטרו

במקום השלישי נמצאות בנות המשפחה הכי טראשית בתבל, קים, קלואי וכל שאר ה-ק', אז בזמן שמשטרת צרפת תפסה 17 חשודים בשוד המפורסם – בחנות של המשפחה בלוס אנג'לס, החליטה שודדת אלמונית להיכנס ולגנוב להם סחורה באלפי דולרים.

קים קרדשיאן, החנות דאש. ספלאש
תניחו לי!!! קים/ספלאש

אל המקום השני, כמה מפתיע, מגיעה הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, שהביאה לא מעט כבוד לארצנו הקטנה לאחר שהגישה פרס בטקס גלובוס הזהב וציינה שהיא מגיעה מישראל, תוסיפו לזה את העובדה שהיא נראתה מיליון דולר וכל התקשורת עפה עליה וקיבלתם פרובינציאליות מושלמת.

גל גדות בהיריון לובשת שמלה של טיירי מוגלר בטקס גלובוס הזהב ינואר 2017. GettyImages
הורסת! גל/GettyImages

ואם כבר וונדר וומן, אז במקום הראשון, קבלו וונדר וומן אמיתית, מאיה פלד, החיילת שנטרלה את המחבל בירושלים. לאחר הפיגוע המזעזע, וואלה! סלבס חשפה בפניכם תמונות דוגמנות של החיילת האמיצה. התמונות, שצולמו בטרם גיוסה לצה"ל, היו עבור עבור מאפרת בשם שרון קונפורטי, לה דגמנה פלד. ועל כך נאמר יפה מבפנים וגם מבחוץ.

מאיה פלד, קצינת צה"ל. פייסבוק, צילום מסך
גם יפה וגם אמיצה. מאיה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully