וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": חזי חיים מגיב להאשמות נגדו

מאור בן הרוש | צילום: אבי כהן

11.1.2017 / 12:51

רגע אחרי שהודח וירד במדרגות המפורסמות של בית הריאליטי, חזי חיים ענה על כמה שאלות קשות - בהן מה יהיה עם החברה מהבית, עדן סבן? כמובן שפטפט גם על כל ההסתבכויות שלו שפורסמו ממ שכאן. וואלה! סלבס רוצה תשובות

אבי כהן

אחרי 24 ימים שבהם צחק, כעס, התווכח ורקד בבית הכי מפורסם במדינה - ירד אתמול (ג') חזי חיים, במדרגות של בית "האח הגדול" ונפרד לשלום מכל הדיירים ששרדו את ההדחה השלישית.

אם חשבתם שוואלה! סלבס תרחם על הדייר עם 'האווירה הטובה' ולא תשאל אותו את השאלות הקשות ביותר, כנראה ששכחתם כמה היא כלבה. רגע לאחר שיצא מההלם - התייצב חיים מול המצלמה והשיב על שאלות כמו: מה קורה בינו לבין עדן סבן? "אני מאמין שאחכה לה", ענה חיים "אני, בכל מקרה, לא אתחיל להתרוצץ בברים להתחיל עם בנות זה לא הטייפ קאסט שלי בכל מקרה".


רוצים עוד רכילות?
האח הגדול: ההסתבכויות המשפטיות של חזי חיים
שחקן נשמה: אסי כהן קוטף תפקיד בלתי צפוי

מה דעתכם על ההדחה? רכלו לנו בפייסבוק

חזי חיים. עידו שחם
המודח השלישי. חזי חיים/עידו שחם

בהמשך, הקשתה וואלה! סלבס על המודח הטרי והוכיחה אותו עם הטענות שהוצגו נגדו בכתבת תחקיר מיוחדת שפורסמה כאן. כזכור, בין ההאשמות שעלו נגד המתמודד המודח, היו לא מעט מקרים שהגיעו לבית המשפט, בהם טענו התובעים כי חיים רימה אותם, הוליך אותם שולל וגרם להם להפסדים כספיים רבים. מה היה לו להגיד?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רימה או לא? חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים, כך נראה, לא ממש התרגש מההאשמות וטען כי "אין לי מושג על משהו ספציפי, מתוך 1,500 או 2,000 אירועים, אתה יודע תמיד יש מישהו שהוא פחות מרוצה או יותר מרוצה. הכל מתנהל עם הסכם מסודר, שום דבר לא נגרם או נעשה בעל פה".

"אין לי שום דבר, גם לא היה ולא יהיה משהו שנשאר פתוח, ברגע שמגיע משהו, אנחנו מסדרים אותו באותה שנייה או בגישור מסוים או בדרכים המקובלות דרך בית משפט", סיכם חזי.


וואלה! סלבס חולמת ללכת לגישור עם חזי חיים, אבל שקודם יחגוג לה את הבת מצווה שהבטיח לה לפני עשר שנים.

עדן סבן. ניר פקין
מחכה לה. עדן סבן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully