וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת 'האח גדול' על הדיירים: "אתם משעממים, אין לכם תוכן"

9.1.2017 / 15:14

תהילה אסודרי הודחה לפני כמה ימים, אך כבר דנה את העונה השמינית של "האח הגדול" לאבדון. הסיבה: החברים שנשארו בבית, הם אנשים "צבועים ומשעממים", והיא בעצם "היחידה שגרמה להם להיות קיימים". וואלה! סלבס פותחת פה

צילום: אבי כהן | עריכה: רן צימט

כל עונה של "האח הגדול" מלווה בשמחת המתמודדים שנותרו בבית, לצד התפרצויות מרמור של אלה שהתנדפו מהתחרות במהלך השבועות הארוכים בבית המצולם ביותר במדינה. הפעם נדמה שזה מגיע מוקדם מהרגיל, כיוון שהמודחת השנייה של העונה השמינית, תהילה אסודרי, לא התאפקה ופרסמה ברשת בדיוק מה דעתה המלומדת על החברים (חברים? הצחקתם אותה) שנותרו בתחרות. רמז: מדובר בגברת בלי מעצורים.

אסודרי הבלונדינית, שלא התלהבה מההקבלה שלה לאחת מיוצאות הריאליטי המפורסמות ביותר, ליהיא גרינר, מוכיחה שהיא דומה לה גם בגלל הפה הגדול שאומר הכל בצורה חדה במיוחד. הלילה (ב'), אחרי שכנראה צפתה בפרק של הריאליטי שבו ראתה את עצמה עוזבת את הבית - לא התאפקה ופרסמה סטטוסים בפייסבוק על חבריה מהתחרות, אותם כינתה "צבועים ומשעממים".

עוד סיפורים נוצצים:
היידה! כוכב פרי מ'האח הגדול' מענטזת
"האח הגדול": ההסתבכויות המשפטיות של חזי חיים

רכלו על הפה הגדול של תהילה מ"האח הגדול" בפייסבוק

תהילה אסודרי. ניר פקין
היא כבר לא, אז העונה כבר לא? תהילה אסודרי/ניר פקין

"חברים שלי עדן סבן, חזי חיים, שם ברדוגו, כוכב ושמוליק כמה אני גאה בכם", כתבה ברשת, "אתם רואים סוף סוף מה שראיתי כל הזמן בבית, נתראה אבל מקווה שעוד לא אוהבת אתכם", התחילה בטוב. אך אז, המשיכה ב"PS: אני אשמח עם שאר הבית (הצבועים ומשעממים) יפסיקו לדבר עלי".

סטטוס של תהילה אסודרי, האח הגדול. פייסבוק, אתר רשמי
סטטוס של תהילה אסודרי, האח הגדול/אתר רשמי, פייסבוק
סטטוס של תהילה אסודרי, האח הגדול. פייסבוק, אתר רשמי
סטטוס של תהילה אסודרי, האח הגדול/אתר רשמי, פייסבוק

"אני יודעת שאתם משעממים ואין לכם תוכן ואני הייתי היחידה שגרמה לכם להיות קיימים בבית אבל באמת זה כבר משעמם ואתם פרווה. תודה ומקווה לראות אחד מכם שלישי", כשהיא רומזת לכך שאיש מה"חברים" שציינה לא יודח בתכנית השבוע.

פה גדול ושיניים נושכות? מתברר שאורנה, אביחי ושאר החבר'ה צריכים להישמר על נפשותיהם, בעוד שאשפי הריאליטי והזכיינית קשת צריכים להיערך לנפילת רייטינג, עכשיו כשהבלונדה שעשתה עלייה מאמריקה הרחוקה כבר לא בבית.


וואלה! סלבס פותחת רק על האקסים שלה. כל האחד וחצי.

לא עוצרת

תהילה מ'האח הגדול': "אני חושבת שאורנה תגיע לגמר"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חוסכת בביקורת. תהילה אסודרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully