וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לגלובוס: גל גדות מגיעה ללוס אנג'לס

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

8.1.2017 / 11:41

בעוד שעות ספורות, וונדר וומן הישראלית תעמוד על בימת אחד הטקסים הנוצצים ביותר בעולם ותגיש פרס חשוב מאוד. עד אז, הפפראצי בהוליווד תפסו את גל גדות ההריונית אחרי שנחתה בעיר המלאכים. וואלה! סלבס מעופפת

גל גדות. ספלאש
פלא הריוני. גל גדות בלוס אנג'לס/ספלאש

אלא אם אתם משתייכים לאנשי ה'מחלקה ראשונה' או ה'ביזנס', כנראה שחווית הטיסה לא נמנית על התחביבים שלכם - עם כל השעות המתות, כשאתם מצטופפים בכיסא ומתעופפים בין יבשות, מנותקים מהעולם עם מבחר סרטים דל, כשמדי פעם הדיילת מבקשת לדעת אם תרצו סלט מעופש או חביתה בטעם של פעם. אבל ממש פעם, מבלי לצייץ על הג'ט לג שאחרי.

לכן, תתארו לכם כמה נורא להיות כוכב הוליוודי, שמתועד רגע אחרי נחיתה בנמל התעופה בלוס אנג'לס, בתום שעות של טיסה טרנס-אטלנטית, כולל העיניים הנפוחות והגב הכואב. גל גדות, או וונדר וומן הישראלית (שהתברגה בשנה האחרונה בכל רשימת כוכבים מדוברים ביותר מסביב לעולם), חוותה זאת אתמול (ש') עם צלמי הפפראצי, כשהגיעה להוליווד בנסיבות שהיא פשוט לא יכולה לפספס. מזל שהיא לא טסה במחלקת אקונומי.

עוד רכילות חמה:
גל גדות חושפת בטן הריונית בעיר הקודש
קים קרדשיאן מספרת על השוד שעברה

יפה לה ג'ט לג? רכלו על גל גדות בפייסבוק

גל גדות. ספלאש
מסביב לגלובוס. גדות מרוצה/ספלאש

אז עד לפני ימים ספורים, היא עוד בילתה בין תושבי ארץ הקודש וקיבלה את 2017 בתל אביב, אך בסוף השבוע גדות ההריונית המריאה לחוף המערבי של אמריקה - זאת כי היא ככל הנראה תגיש פרס בטקס "גלובוס הזהב" הכל כך מדובר.

נכון, הפפראצי ב-LAX תפסו אותה מסתירה את הבטן ההריונית תחת שכבות ארוכות ומעילים, אבל לא הצליחו לעצבן אותה, כיוון שמול הפלאשים גדות שמרה על חיוך רחב ומתוק. מי בכלל חושב על עייפות או מיחושים של הריון, כשאפשר לחשוב על מה שתלבש הערב על אחד מהשטיחים האדומים המתועדים ביותר בעולם?

וואלה! סלבס לא מורשית לעלות על מטוס מחשש שתתפוצץ. חבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גל גדות. ספלאש
פוזת "מעיל אופנתי שמטשטש את הבטן"/ספלאש
גל גדות. ספלאש
כעת לתנוחה "צעד תימני", שלמדה בראש העין וייבאה ללוס אנג'לס/ספלאש
גל גדות. ספלאש
נתראה בשמלת מעצבים. גל גדות/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully