וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי המחומצן הכי מוחצן? אתם קובעים

7.1.2017 / 4:36

קניה שפך מי חמצן, קלואי קרדשיאן הבהירה מה היא אוהבת ודפנה לוסטיג התחדשה. המפורסמים עצרו במספרה ויצאו משם עם פריזורה בוהקת - אבל מי הבלונדיני הטרי שהכי אהבתם? בחרו

מיטב הקלישאות גורסות וקובעות: בלונדיניות נהנות יותר. הכצעקתה? כי נראה שאצל כוכבי ביצת הבידור בארץ ובעולם, מדובר בתופעה שהיא כבר הרבה מעבר לעוד טרנד או רצון לבלוט ולהשמיע קול. כזכור, קים קרדשיאן כבר ניסתה ונכוותה (לא רק בשיער), מדונה הוכיחה שהגוון על הראש מגיעה עם אמביציה בלתי מתפשרת ופנינה רוזנבלום, טוב היא הפכה את הבלונד לדרך חיים של ממש.

מתברר שאותם אלה שנולדו עם הצבע הבהיר באופן טבעי, יכחדו בשלב מסוים (תודה לאל על מיקי בוגנים!), כך שהכוכבים שאמצו את מודל היופי המערבי הנוצץ מיישרים קו ומנסים את המראה הצהבהב. גוונים או טוטאל לוק מסנוור, בעולם הזוהר על כל שלוחותיו, הכל משפיע על התדמית, הסטיילינג והאווירה.

וואלה! סלבס כבר קבעה תור במספרה, אבל לא מצליחה להחליט אם היא מעדיפה גוון כתום חלודה או אפרפר עכור. בינתיים, היא מאפשרת לכם לבחור מי הכוכב שהוא בלונדיני טרי יחסית - מהארץ או מהעולם - שהכי הכי הלהיב אתכם: קניה, ניבר, דפנה או ביבר, קדימה אתה אלה שתקבעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully