וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהילה מ'האח הגדול': "אני חושבת שאורנה תגיע לגמר"

מאור בן הרוש

4.1.2017 / 11:58

שבועיים וקצת לאחר שנכנסה לבית המפורסם במדינה, תהילה אסודרי הייתה הדיירת השנייה שיצאה ממנו אמש (ג') - באכזבה וידיעה שמי שתגיע לגמר היא לא אחרת מאשר האויבת שלה, אורנה דנינו. וואלה! סלבס מפרגנת

צילום: אבי כהן | עריכה: רן צימט

שבועיים וקצת, זה מה שלקח לגברת תהילה אסודרי, או בשמה השני: 'הכפילה של ליהיא גרינר' להגיד שלום לכל הדיירים האחרים ול"אח הגדול" ולעזוב את הבית הכי מפורסם במדינת ישראל. רגע אחרי, וואלה! סלבס פגשה אותה לשיחה אישית ונוקבת.

"האמת שאני מופתעת", מספרת אסודרי, "חשבתי שאני אלך בשבוע שעבר, אבל אני מופתעת שיצאתי מוקדם". עם זאת, אין בה שום חרטה על מה שהיה. "אני ממש שלמה עם עצמי, כל מה שראיתם זה אני, ואני לא מתחרטת על שום דבר שעשיתי. אמרתי מה שאני חושבת שאני רואה, אני לא חושבת שזה סכסוכים כי אין לי בעיה להגיד את אותו דבר בפנים", היא טוענת.


רוצים עוד רכילות?
שי חי: " אני דופק את הפרצוף שלך על הרצפה"
בגיל 50! ג'נט ג'קסון אמא בפעם הראשונה

הייתה צריכה להישאר בבית או לא? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופתעת. תהילה אסודרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך, סיפרה המתמודדת עם המבטא האמריקאי שדווקא היא זו שחטפה כל הזמן משאר הדיירים. "אני כל הזמן זאת שקיבלה את הסטירות מכל מקום, אני קיבלתי את זה מכל מקום שיכול להיות. אני לא פחדתי להגיד את האמת, לא פחדתי מכלום, פשוט אמרתי את מה שאני חושבת וזהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תהילה אסודרי. ניר פקין
קיבלה סטירות. תהילה/ניר פקין

מרגע כניסתה לבית, דובר לא מעט על ההשוואה המתבקשת לאחת הדיירות היותר זכורות של הבית בכל הזמנים - גרינר. "היא מהממת. אני לא מכירה אותה אישית, אני פשוט חושבת ממה שראיתי, שאנחנו ממש לא דומות ואין בזה שום דבר רע בזה... אנחנו פשוט מאוד שונות בכל דבר, פוליטיקה, דת אנחנו באות ממקומות ממש שונים".

תהילה אסודרי. ניר פקין
דומה לליהיא גרינר או לא?/ניר פקין

ומה לגבי חמישיית הגמר? גם כאן יש הפתעה, כי תהילה מאמינה שמי שיגיע לגמר הם, "שם, עדן, אינדל, אביחי ונראה לי - אורנה. זה לא מה שאני הייתי בוחרת, אבל אני חושבת שהיא נתפסת מאוד טוב בחוץ. בהצלחה, אני מאחלת לה".

שנים שאומרים לוואלה! סלבס שהיא דומה לעוגיפלצת - היא ללא מוצאת את הדימיון.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully