וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן סבן מ'האח הגדול': "סקס? בכלל לא תהיה לי זוגיות בבית"

מאור בן הרוש

2.1.2017 / 6:33

למרות עברה הרומנטי הפרוע והקשר שניהלה עם אישה, עדן סבן לא תכננה להתאהב באף אחד בזמן שהיא בבית "האח הגדול". רגע לפני הריאליטי, דיברה על העדה האתיופית ולמה נבחרה להשתתף בעונה. וואלה! סלבס תלתלים

צילום: עידו שחם

נדמה שאם יש דיירת אחת שאפשר להמר שתגיע לשלב רחוק בעונה השמינית של "האח הגדול", הלא היא עדן סבן. הדוגמנית הצעירה, שהיא תערובת של שורשים מאתיופיה וטריפולי, לא רק מלאה באמביציה ורצון להתבלט ולהפוך לכוכבת מן המניין - אלא גם משכה את מרבית תשומת הלב מאז שהפציעה מול המצלמות.

כבר ראיתם תמונות חושפניות שלה, גיליתם מי האקסית הסודית שאיתה ניהלה רומן סוער וראיתם אותה מלהיבה את הצופים, אך מתברר שרגע לפני תחילת העונה בבית המצולם ביותר במדינה - סבן עוד לא ממש היתה מוכנה לגלות לעולם מדוע בחרו בה להשתתף בריאליטי. "נראה לי שתצטרכו לחכות ולראות", סיפרה לוואלה! סלבס ביום לפני שהחלה לככב מול המצלמות, "ברור שהיופי פותח דלתות, אני חושבת שאני לא מתאמצת בשביל זה או משהו. אני לא נכנסת על תקן היפה, אלא בגלל המיקס, אני גם מהעדה האתיופית וגם הישראלית".


עוד רכילות לוהטת:
נעים מאוד, עדן סבן מ"האח הגדול" לוהטת כמו השמש
כוכב ה'אח הגדול': "הרגשתי את יד המפיק על ישבני"

תנצח את העונה? רכלו על עדן סבן בפייסבוק

עדן סבן, האח הגדול. עידו שחם
חכו ותראו. עדן סבן/עידו שחם

אם בעבר, בית "האח הגדול" אכלס אנשים כמו טהוניה רובל - שהפכה לאחד מסמלי המאבק של העדה האתיופית בגזענות, סבן בת ה-21 מאשדוד לא מתכוונת להיתפס כ"לוחמת". "לא חושבת שאכנס על תקן מרימת הדגל של העדה, לא חוויתי אפליה, בגלל השילוב", היא מסבירה, "אנחנו עדה מאוד חזקה ואני שונאת שעושים מאתנו מסכנים כי אנחנו לא".

לדבריה של היפהפייה, "כמובן שעדיין יש מקום לשפר את הקטע של הגזענות. יש קיפוח, אמנם לא כמו בשנים הקודמות... אני חושבת שאחרי ההפגנה שהיתה בתל אביב, העניינים נרגעו. גם אחרי הזכייה של טהוניה וטיטי נהיתה יותר מודעות, הפסיקו לראות את האתיופים ככבשה השחורה". אבל מה יקרה אם תתקל בגזען בתוך הבית? " אני תמיד אגן על עצמי, על מי שאני, מה שאני מייצגת ובאתי לייצג. צעקות? אם זה יגיע לו, זה יגיע לו", היא אומרת.

צעקות זה בסדר, אבל מה לגבי יחסים אינטימיים בבית - עם אישה, כפי שגילתה מול המצלמות, או עם גברים? מתברר שסבן מציבה קווים אדומים ברורים: זה לא יקרה. כנראה. "בכלל זוגיות לא תהיה לי בבית. אני מעדיפה שלא", הצהירה.

לדבריה של עדן, היא מעדיפה גברים "שרמנטיים, אני אוהבת מאוד מאוד, בעיקר שיהיה לגבר קסם. יצאתי עם אישה שנה, הייתי בזוגיות, זה היה בגיל 15 לפני שהייתי עם גברים - זאת היתה חוויה מדהימה שלא אשכח לעולם, אבל אני סטרייטית, בשלב מסוים בקשר שלי ושלה הבנתי שזה לא זה. החלטתי לחתוך ואחרי שהתנסיתי עם גברים אמרתי שזה לא אני". אוקיוש, בהצלחה.


וואלה! סלבס לא מבדילה בין שחור, לבן, צהוב או כתום. היא אוכלת את כל ה-M&M's.

להיות איתה

האקסית הסודית של עדן סבן נחשפת

לכתבה המלאה

רגע, אז עדן סבן נבחרה להשתתף בעונת "האח הגדול" כי...

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא תלהיט את האווירה מול המצלמות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא כבר מחוברת לזוכת העונה הקודמת/מערכת וואלה!, צילום מסך
עדן סבן. ניר פקין
היא לא חוששת ללבוש אאוטפיט אוונגרדי/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מאחור, היא עשויה להלהיב את הצופים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא יודעת למגנט את עדשת המצלמה. עדן סבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully