וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה ספירס מציגה: כך תחגגו כמו סלבריטי!

31.12.2016 / 3:29

מי הם מיטב המפורסמים המרימים במסיבות ומלמדים אתכם כיצד לחגוג כמו רוקסטאר לכבוד השנה החדשה?

צילום מסך

הכלבה של בריטני כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולם בלאס וגאס של אמא ספירס. כביץ' מלאת תאווה שרוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס - הוענקה לה אפשרות לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל תמונות אינסטגרם ותעשה בהן כל שתרצה. כי זאת חנה, כלבה.


חנה #לב את האינסטוש של וואלה! סלבס. רוצים לראות?

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

הביץ': אלכסה דול, טופ מודל בהתהוות.

חנה ספירס היתה אומרת: כולם יודעים שאין, אין, אין מסיבה, בלי קצת ודקה או ערק שנמזגים באהבה. אבל מה קורה אם מגישים שמפניה יוקרתית? כמה מלהיב, תמשיכו למזוג חברים.

הביץ': כלה לעתיד בשם דנה פרידר.

חנה ספירס היתה אומרת: תראו איך מיס פרידר משקיעה בכל פרט ופרט בתמונה, כשהיא מגיעה לבלות בטירה קסומה וחשה כאילו היא היפה של "היפה והחיה". טוב, ראיתם את בן הזוג שלה?

הביץ': מאמא ושמה בר רפאלי פלוס החבר'ה.

חנה ספירס היתה אומרת: נכון, במקרה של בר מדובר במסיבת ילדים, שכוללת מתנפחים, מוזיקה שאיש מעל גיל 6 לא מאזין לה וכמה ליצנים - אבל התמסרות לנושא מסוים תהפוך את החגיגה למרגשת יותר עבור המוזמנים.

הביץ': פרינסס מלכה ופרינס לוי, מצ'וגעים.

חנה ספירס היתה אומרת: קוקטייל אינטימי או מסיבת רחוב עם די ג'יי נחשב, למי אכפת, כדי לרקוד עם כוכבים עדיף לחשוב הכי מופרך וללבוש את השילובים הכי מושכים שלכם. מחשוף? כי יהודה לוי ושלומית מלכה חנוטים אך בו בעת מושכים.

הביץ': קיילי ג'נר לבית קרדשיאן + כריסטינה אגילרה לבית טראש אחר.

חנה ספירס היתה אומרת: לא משנה מה תלבשו, אפילו אם מדובר במעיל גשם שקיבלתם בירושה מסבתא שלכם או חצאית סקוטית שמצאתם במזבלה מאחורי ארמון בקינגהאם - אל תצאו למסיבה עירומים בהגזמה כמו הקרדשיאן הקטנה. זה תמיד נגמר בפטמה משתוללת.

הביץ': טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד ושאר החברות בגאנג שלהן.

חנה ספירס היתה אומרת: סלולרים שלופים, פלאשים נוצצים, מצלמות פולרואיד, פרצופים של בליינים שיכורים, סמייזינג - הכוכבים מומחים בתיעוד החיים הטובים שלהם ועברו התמחות מדוקדקת בהוצאת העיניים של המעריצים באמצעות חיוכים מושכים. ורק טיילור סוויפט חייבת להתיש את העולם בפנים חתומות, קודרות משהו. תאכלי סוכר או משהו.

הביץ': גיא גיאור, מילואימניק בלונדיני.

חנה ספירס היתה אומרת: כבר לא צעירים חסרי מנוח? התעייפתם מהרמות על הרחבה? הרגליים זקוקות לפסק זמן? תראו איך גיא גיאור עושה זאת - כשהוא שוכב בשלווה על מזרן בצורת פיצה. כי אם כבר להירגע, אז רק בסטייל ששווה לתעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully