וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הכוכבים ההוליוודים שעשו לכם את 2016

30.12.2016 / 0:31

האיט גירל של השנה, הפאוור קאפל של 2016, האיט בוי החדש, המודל להערצה של הסלבס והישראלית שהביאה הכי הרבה כבוד - רגע לפני שהשנה האזרחית נגמרת, קבלו את האנשים שעשו לכם אותה. וואלה! סלבס רושמת

עיבוד תמונה

רגע לפני ששנת 2016 נגמרת, הגיע הזמן להרים למפורסמים (אלו שמעבר לים, כמובן) שעשו לכם את השנה הזו להרבה יותר מעניינת, צבעונית ונוצצת. הפעם, במקום לדרג אותם, וואלה! סלבס החליטה להעניק להם תארים.


מה דעתכם על השנה שהייתה? רכלו לנו בפייסבוק

האיט גירל: קיילי ג'נר

קיילי ג'נר. galore, צילום מסך
קיילי ג'נר/צילום מסך, galore

היא אמנם החלה את דרכה לפני שנים רבות בתור האחות הצעירה למשפחת קרדשיאן, אך נראה שבשנה האחרונה קיילי ג'נר החליטה להשאיר לאחותה הגדולה, קים, אבק כשעלתה על המסלולים של המעצבים הכי גדולים בעולם, כיכבה בקמפיינים הכי יוקרתיים וגיבשה לעצמה חבורת בנות שוות במיוחד. אה כן, וגם היה חבר לוהט במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האיט בוי: זאין מאליק

זיין מאליק + ג'יג'י חדיד. GettyImages
הורס!/GettyImages

אם כבר חבר לוהט, אז קבלו את האיט בוי (שזה כמו איט גירל רק בגבר). כן, זאין מליק הוא ללא ספק הגבר הכי לוהט של שנת 2016. רגע לאחר שעזב את להקת 'וואן דיירקשן', פצח מליק בקריירת סולו שהוכיחה את עצמה כמשתלמת מאוד. אז מלבד תמונות לוהטות שלו ולהיטים לא פחות לוהטים – זאין אוחז באחת הבחורות היותר לוהטות, הלא היא ג'יג'י חדיד שרק לפני שבוע סירבה להינשא לו.

הפאוור קאפל: קייטי פרי ואורלנדו בלום

קייטי פרי + אורלנדו בלום. ספלאש
מתוקים./ספלאש

מצד אחד: אחת הזמרות היותר מבוקשות ומעניינות בתעשיית המוזיקה. מהצד השני: אחד השחקנים היותר שווים בתעשיית הבידור. ביחד: אורלנדו בלום וקייטי פרי, שהחלו לעשות נעים האחד לשנייה, הפכו לזוג הכי לוהט של השנה. וזה מבלי בכלל לדבר על התמונות שלו גולש עירום בלב ים כשהיא משקיפה מהצד בבגד ים שלם.

הגורו של הסלבס: הילרי קלינטון

ביונסה וג'יי זי באירוע בחירות למען קלינטון בקליבלנד, אוהיו, 5 בנובמבר 2016. רויטרס
יאחתי תרימי! ביונסה והילרי/רויטרס

ואם כבר מפורסמים, סלבס ואבק כוכבים, איך אפשר בלי קטגוריית הדמות להערצה של המפורסמים – הלא היא הילרי קלינטון שהצליחה לגייס יותר מפורסמים מטקס האוסקר, שהחליטו ללכת אחריה בעיניים עצומות ולתמוך בה באופן אובססיבי. מביונסה וג'יי זי דרך מדונה וקייטי פרי ועד ג'ניפר לופז וג'סטין טימברלייק.

גאווה ישראלית: גל גדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאווה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיום, קצת גאווה ישראלית, כי בכל זאת כולנו פרובינציאליים, אתם בטח כבר יכולים לתאר לעצמכם מי קטפה את התואר הנכבד. נכון, הוונדרוומן הישראלית – גל גדות – שהביאה גאווה למדינת ישראל יותר מכל שגריר, שר חוץ או ראש ממשלה שהיו בישראל, כשהיא מככבת ללא הפסקה בסרטים הוליוודים, בתכניות אירוח ובקמפיינים בינלאומיים תוך שהיא טורחת להזכיר לעולם כולו שהיא ישראלית גאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully