וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן רושנסקי מ'האח הגדול': "זו המציאות בארץ, הערבים צריכים לקבל אותה"

מאור בן הרוש

29.12.2016 / 0:42

משכין שלום שמאמין בהידברות, צ'ארמר שלא חושש מסקס מול המצלמה וגבר שרוצה להתפוצץ על העולם. רגע לפני שנכנס לבית "האח הגדול", דן רושנסקי חשף מה בדיוק יעשה בריאליטי. וואלה! סלבס צו פיוס

צילום: עידו שחם

תארו לעצמכם שהייתם עוברים תהליך מיון להשתתפות בתכנית ריאליטי פופולרית, מצליחים ומתקבלים, אבל למעשה - לא הייתם יודעים בדיוק מה קורה בה. זה בדיוק המקרה של כוכב העונה הנוכחית של "האח הגדול", דן רושנסקי, שפגש את וואלה! סלבס רגע לפני שנכנס לבית המצולם ביותר במדינה.

"התחיל תהליך שלא באמת חשבתי שיגיע לכניסה לבית, בסופו של דבר אני פה בלי הרבה שאלות כדי לחוות חוויה, להתפוצץ על העולם", מסביר מי שנכנס לעונה השמינית על תקן מורה הדרך בן ה-28, שהוא אוהב ישראל ושירי חוה אלברשטיין, "אני לא אמוציונלי בקטע של אטמוספירה, אני רגיש אבל לא מהאנשים המתעצבנים, לא יוצר חיכוכי שווא, גם 'האח הגדול' חושש מזה".

עוד רכילות לוהטת? קבלו:
"האח הגדול": מי הדיירת הראשונה שזכתה למסוק תמיכה?
מי יהיה מנצח "האח הגדול 8"? אתם בוחרים

ינצח את "האח הגדול"? רכלו על דן רושנסקי בפייסבוק

דן רושנסקי. ניר פקין
כזה גדול. דן רושנסקי בכניסה ל"האח הגדול"/ניר פקין

לדעתו של רושנסקי מרעננה, "הגיע הזמן לדמות שבאה להשכין שלום. הצד האסרטיבי והלוחמני יגיע למטרות פיוס. אני אלחם בהומופוביה וגזענות, הם יקבלו בראש אבל לא מתוך אינרציה של אלימות אלא מתוך חתירה לצדק. מי שהוא גזען הוא מכוער - אז זה ברור שזה ירד איתו לפסים מכוערים, אבל אני מאמין שאעשה את זה בסטייל".

מה יעשה עם יקלע לוויכוח עם משתתף ערבי בבית? דן מציג משנה ברורה: "יש את המציאות שאתה חי בה ויש את השאיפות והחלומות שלך, אבל אנחנו במזרח התיכון אז כדאי מאוד להחזיק פה רובים אחרת היינו גמורים. אני מכיר את המציאות אז בגלל זה הייתי לוחם בצבא", הסביר, "אני מגיע מעמדה של הבנה, כך שאם יהיה ערבי בבית נדסקס ונגיע לאיזשהו שיח מתקדם... כבשנו את ישראל והשטחים, גם הם ניסו להשמיד אותנו וצריכים לקבל הכרה שהפסידו במלחמות. אני נולדתי בישראל למשפחה יהודית שהוכחדה בשואה, באנו לפה בין אם רצינו או לא, זו המציאות וערבי צריך לקבל את זה. רצינו שלום והיתה מלחמה, הם הפסידו במלחמה. הם יכולים להתלונן על כיבוש ו'נכבה', נפגעו? הם נפגעו".

אחרי שפטפט על פוליטיקה אזורית, הגיע הזמן לחטט מעט בחייו האישיים. סקס מול המצלמות, הוא מסוגל לעשות? אז זהו ש"מה שיבוא יבוא. בשאיפות שלי הייתי רוצה לומר שאתאפק ואני לא שם, אבל אני לא שולל. כל עוד מישהו לא נפגע מזה אז אין לי בעיה", רושנסקי קובע.

ה"חתיך" של הבית, לא ראה את העונות הקודמות של הריאליטי כאמור. לדבריו, הכיר את "שפרה מהעונה הראשונה לשני פרקים וזהו. אני לא מוצא ב'האח הגדול' הרבה עניין", הוא מפתיע, "אני לא מוצא עניין, אבל מוצא עניין בעצמי וחושב שזאת תהיה לי חוויה". בהצלחה, דן-דן.


וואלה! סלבס בעד אחדות ואהבה, יחד עם דן במיטה.

"האח הגדול"

המודחת הראשונה נכנסת בדיירי הבית

לכתבה המלאה

ילהיב את הליידיז? רק תראו את דן רושנסקי:

דן רושנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
חתיך במשקפי שמש/צילום מסך, אינסטגרם
דן רושנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
מי רוצה לגלוש עליו? דן רושנסקי/צילום מסך, אינסטגרם
דן רושנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
פאן בין הגלים!/צילום מסך, אינסטגרם
דן רושנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
ובכן, זאת לא הבריכה בחצר בית 'האח הגדול'/צילום מסך, אינסטגרם
דן רושנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
רטוב מאוד. דן רושנסקי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully