וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מתה? לא, היא מתכרבלת עם הבויפרנד!

27.12.2016 / 11:33

במהלך האבל על מותו של ג'ורג' מייקל, עולם הבידור חשב שאיבד עוד אחת מכוכבות הענק הבינלאומיות - והכל בגלל מתיחת רשת לא מוצלחת. אבל מה עשתה בריטני ספירס בזמן שחשבתם שהיא מתה? וואלה! סלבס אלייב

צילום מסך

בחג המולד האחרון, ג'ורג' מייקל החזיר את נשמתו לבורא כשמת בביתו שבאנגליה, אבל בריטני ספירס? היא חיה את החיים הטובים, ביחד עם הגבר החדש בחייה. נסיכת הפופ ולנצח ביץ', נפלה אתמול (ב') קורבן למתיחת רשת לא מצחיקה בכלל, כשחברת המוזיקה העולמית "סוני" צייצה על כך שכמו מייקל, גם הזמרת מתה. אז זהו... שהכי לא.


עוד רכילות לוהטת:
קשה: ג'ורג' מייקל כפי שלא נראה מעולם
לפני הריאליטי: הקמפיין הבינלאומי של תאלין אבו חנא

עזבו את בריטני לנפשה, אבל בקרו את וואלה! סלבס בפייסבוק

בריטני ספירס. סנאפצ'ט, צילום מסך
חיה ובועטת. בריטני ספירס והבויפרנד מבלים את החג יחד!/צילום מסך, סנאפצ'ט

מתברר שהאקר מרושע פרץ לחשבון הטוויטר של חברת המוזיקה הענקית וצייץ על מותה הפתאומי של ספירס בתאונה (חוצפה!), ואז צייץ תנחומים על לכתה גם מחשבונו של המוזיקאי בוב דילן (הזוי), רק כדי להסעיר את תעשיית המוזיקה - שהתאבלה באותם רגעים על ג'ורג'.

עד שהחברה גילתה את הציוץ - הדרמה כבר הפכה לוויראלית, רק שבזמן שבריטני נחשבה ל"מתה", הזמרת בכלל פרסמה סרטונים משעשעים שלה באפליקציית סנאפצ'ט - צמודה לבויפרנד החדש (לכאורה), מאמן הכושר סאם אשגארי.

אם תהיתם, בריטני והחתיך התורן, הכירו לאחרונה על סט צילומי הקליפ ללהיט האחרון שלה "Slumber Party", כך שבשבועות האחרונים השניים עושים אחד לשנייה נעים מאוד.

הפופסטאר העבירה עם אשגארי הנאה את חג המולד, כשבאותו הערב (בו למרבה הצער מייקל כבר לא היה בין החיים), השניים אף צילמו סרטונים זוגיים הזויים באפליקציית המסרים, כשהם מעוטרים בפילטר קרני אייל חגיגי. נו, כדי שכל העולם יראה כמה טוב להם בזוג.

לבריאות

בריטני ספירס בתמונות קשות לעיכול

לכתבה המלאה
בריטני ספירס. סנאפצ'ט, צילום מסך
יפה לך עם קרני אייל, ביץ'. בריטני משתעשעת/צילום מסך, סנאפצ'ט
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ המרושע. עזבו את בריטני!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו זה לא הספיק, אחרי הציוץ השקרי שריגש את מעריציה של בריט, חברת "סוני" אולצה לפרסם ציוץ הבהרה לפיו הציוצים שפרסם ההאקר השובב מחשבון החברה נמחקו והזמרת ממש לא מתה - אלא "חיה ובריאה". בריטני עצמה, פרסמה אמש (ב') פוסט מרגש על ג'ורג' מייקל, לפיו "השפיע באופן חיובי כל כך על העולם".


וואלה! סלבס רוצה להבהיר, היא לא מתה למרות שהיא נראית חיוורת כמו רוח רפאים.

בריטני ספירס. סנאפצ'ט, צילום מסך
מתחממים. בריטני ספירס והחבר סאם אשגארי/צילום מסך, סנאפצ'ט

בחייכם, עזבו כבר את בריטני, ביצ'זזז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully