וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: קורין גדעון לא מתנהגת בהתאם

23.12.2016 / 0:01

כוכבת הריאליטי שחזרה לחיים, השף המפורסם שחטף קריזה, הזוג הנוצץ ששם סוף לנישואים שלהם, כוכבת הריאליטי שחגגה עם בנות וכמובן, המנחה המתוקה שחושפת פנים אחרות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניר פקין

את הרשימה פותחות חדשות מעבר לים, בכל זאת, קים קרדשיאן סוף סוף שברה שתיקה וחזרה לחייכם. זה התחיל עם וידאו של טוורקינג שעלה בדף האימוג'י שלה, המשיך עם ארוחת חג בין חברים והסתיים בבילוי משותף עם קניה ווסט.

מה דעתכם על השבוע שהיה? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגת! קים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה אל המקום הרביעי, שם נמצא עוד אחד שקצת איבד את זה, השף יונתן רושפלד, שכנראה לא ממש אהב את העובדה שהצילומים לפרומו של קשת התעכבו. אז במקום לשאול מה קורה ואם אפשר להזדרז – הוא פשוט קם והלך, כך שבהפקה הביאו את אייל שני שיחליף אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יונתן רושפלד. אביב חופי
יאללה ביי. יונתן/אביב חופי

במקום השלישי נמצא זוג נוצץ שכבר לא מנצנץ, שיר אלמליח ואלרואי כהן, שהגיעו השבוע לבית הדין הרבני, שם הודיע כהן לאלמליח, על פי החוקים כמובן, כי היא מגורשת, מגורשת, מגורשת.

שיר אלמליח. ניר פקין
פאטוצ! שיר ואלרואי/ניר פקין

אל המקום השני מגיעים ענייני האח, כי אחת הדיירות, עדן סבן, עשתה לא מעט רעש כשסיפרה שהייתה בזוגיות עם אישה, אך וואלה! סלבס גילתה כי סבן לא יצאה רק עם לי מלאך, כי גם עם לא אחרת מאשר הזמרת שורטי. לא שזה משנה, כי כעת שתיהן החלימו וחזרו לאהוב בנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרת אותי? עדן ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון נמצאת דווקא המנחה של 'האח הגדול', קורין גדעון, שעל פי מקורבים וגורמים בתעשיית הבידור מספרים כי מדובר בבחורה לא קלה, אחת שהשתן עלה לראש מאז שהיא מככבת בפריים טיים. אך עם זאת, מנגד יש לא מעט אנשים שסיפרו על בחורה נעימה, מתוקה וחמודה. מבולבלים? כנסו לתחקיר המלא שהתפרסם בוואלה! סלבס.

קורין גדעון. ניר פקין
אל תבכי מאמי. קורין/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully