וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": האקסית הסודית של עדן סבן נחשפת

19.12.2016 / 12:04

רגע לפני שנכנסה לבית "האח הגדול", הדוגמנית עדן סבן חשפה כי בעבר ניהלה מערכת יחסים עם אישה מסתורית - שבחרה לשמור בסוד. אז לא עוד: קבלו את כל הפרטים על הבחורה שכבשה אותה. וואלה! סלבס ליפסטיק

אתר רשמי

תכנית פתיחת העונה השמינית של "האח הגדול" ריתקה אתכם למסך? כי ברור לכם שלדיירים החדשים על המסך יש כמה סודות ועובדות אישיות שניסו להסתיר, כלומר, לא בהצלחה יתרה. בין שלל הסטריאוטיפים המהלכים שליהקו לבית בעונה הנוכחית, הייתה עדן סבן - דוגמנית אשדודית מהפנטת, שגילתה על המסך שממרומי גיל 21, כבר הספיקה לנהל מערכת יחסים ארוכה עם אישה אחרת.

"היתה לי חוויה עם אישה. הכרתי מישהי וזה התפתחת משם לקשר של שנה", חשפה סבן מול צופי הריאליטי, "זה היה מדהים, זו היתה חוויה מאוד אינטנסיבית, אבל זאת לא אני. אני אוהבת בחורים שרמנטיים", אמרה. אבל מי הבחורה ברת המזל? טוב שוואלה! סלבס בדקה וחקרה, כדי להביא לכם את כל הפרטים על האקסית של עדן.

עוד סיפורים לוהטים:
דיוה! רושפלד מאבד את זה בזמן צילומים
לוסי דובינצ'יק והחבר מתפנקים במסאז'

רכלו על עדן סבן ב"האח הגדול" בפייסבוק

לי מלאך, החברה של עדן סבן. פייסבוק, אתר רשמי
אקס פקטור. עדן סבן ולי מלאך/אתר רשמי, פייסבוק

חובבי "האח הגדול", שימו לב: האקסית של עדן סבן היא לי מלאך, אישיות רשת סופר-פופולרית שבילתה לא פחות משנה וחצי כשהיא צמודה (מאוד!) ליפהפייה שצעדה אתמול לתוך הבית המצולם ביותר בישראל. מלאך בת ה-27, מנהלת מדיה חברתית במקצועה, לסבית מוצהרת וגאה מפתח תקווה, ניהלה עם סבן רומן סוער שהסתיים לפני כארבע שנים.

לי מלאך, החברה של עדן סבן. פייסבוק, צילום מסך
כובשת דוגמניות. האקסית של עדן, לי מלאך/צילום מסך, פייסבוק

במהלך התקופה שבה היו יחד, סבן ומלאך לא בדיוק הסתתרו מהעולם אלא השוויצו באהבה הנשית המקסימה שלהן - עם זאת, השתיים לא בדיוק הכירו את ההורים של החברה, כל אחת מסיבותיה שלה.

מאז, דרכיהן של השתיים התפצלו כך שאחת מצאה את עצמה משתתפת בעונה הנוכחית של הריאליטי, בעוד שהשנייה הפכה לאושיית פייסבוק לוהטת ומשעשעת בעלת עשרות אלפי עוקבים נאמנים. היי, הרשת החברתית אפילו חסמה את הפרופיל שלה לתקופה מסוימת לאחרונה - וזה קורה רק לטובים ביותר!


בחלומה, וואלה! סלבס ניהלה רומן לסבי עם ג'סיקה ראביט.

גדול!

למה קורין בכתה לאחר שידור "האח הגדול"?

לכתבה המלאה
לי מלאך, החברה של עדן סבן. פייסבוק, צילום מסך
היא נישקה בחורה.../צילום מסך, פייסבוק
לי מלאך, החברה של עדן סבן. פייסבוק, צילום מסך
... ואהבה את זה! לי מלאך/צילום מסך, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תראו, עדן סבן חברה גם של זוכת "האח הגדול" שי מיקה יפרח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully