וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוה או זיוה? רושפלד מאבד את זה בזמן צילומים

ליהי עטר בכר

19.12.2016 / 0:03

מתברר שלא לוהט רק במטבח של השף-שופט, אלא גם על סט הצילומים - כי כשיונתן רושפלד הגיע לצילומים עבור קשת ומשהו לא מצא חן בעיניו, הוא התפרץ בזעם ונטש את הסט. מי בר המזל שהחליף אותו? וואלה! סלבס סלט

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

לא מדובר בסוד כמוס, שפים מקצועיים ומוערכים צועקים על הטבחים ודורשים שלמות בין הסירים ועל הצלחות. אבל מה קורה כשהם יוצאים מהמטבח של מסעדת הגורמה? תשאלו את יונתן רושפלד, שאיבד את קור הרוח שלו בשבוע שעבר כשהגיע לסט הצילומים של הזכיינית שמשדרת את "מאסטר שף" קשת, התפרץ בזעם ונטש הרבה לפני שהעבודה הסתיימה. הכי מבעבע.


עוד סיפורים מבעבעים:
רגע לפני עונה חדשה: כוכבי "האח הגדול 7" חוגגים יחד
סופרייז? ארוסתו של מושיק רוט מנסה להפתיע ונכשלת

רכלו על רושפלד גם בפייסבוק

מאסטר שף עונה 6. אוהד רומנו,
מארבעה יוצא אחד, עצבני. יונתן רושפלד ושפוטי "מאסטר שף"/אוהד רומנו

מעשה שהיה כך היה: ביום חמישי שעבר, התכנסו מיטב הכשרונות מהמסך של קשת לטובת צילומי פרומואים משעשעים חדשים שבקרוב מאוד תראו על המסך של ערוץ 2.

ארז טל וקורין גדעון, יובל סמו ואודי כגן, גורי אלפי, נדב בורנשטיין, רועי בר נתן, אלי פיניש ושני כהן, הגיעו בזה אחר זה כדי להשתתף בצילומים עבור מקום העבודה שלהם, בהם גם שופט הבישול שבחנתם עד לאחרונה על המסך במסגרת הריאליטי. אבל בעוד שכולם הפגינו ספורטיביות ואיפוק, היה אחד שלא שיתף פעולה, בשם רושפלד!

על פי יודעי דבר, הספק-שף-ספק-דיוה איבד את סבלנותו במהלך השעות שבהן צילמו את הפרסומות בגלל סיבות כאלה ואחרות שקשורות בצילומים (מישהו לא אהב את התסריט שכתבו עבורו?) - התפרץ על צוות הצילום ופשוט הלך מבלי להשלים את החלק שלו בפרויקט. בקשת, חשבו בזריזות והזעיקו במקומו של רושפלד את אייל שני, שף לא פחות מוכשר שבמקרה שהה באזור, כדי שיגלם את הקטע שהיה אמור להיות של חברו מ"מאסטר שף". ברור שההמשך עם שני עבר בסבלנות ואדיבות לצוות הצילום, הוא הכי נשמה של עגבנייה.

בקשת בחרו שלא להגיב לדברים.


וואלה! סלבס מתפרצת בזעם רק כשהיא לא מקבלת את האוכל בזמן. כמובן.

מלצרית טוענת:

"קיבלתי מרושפלד מחבת לתוך הפרצוף"

לכתבה המלאה
רושפלד. מערכת וואלה!
במטבח הוא דווקא בסדר. רושפלד/מערכת וואלה!
אסף גיל. ניר פקין
ממלא מקום. אייל שני/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully