וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי את באמת קורין גדעון?

וואלה! סלבס

19.12.2016 / 6:30

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון חזרה השבוע אל לב הפריים טיים יחד עם "האח הגדול", והדגימה חיוך כובש על המסך. אך האם מדובר בזיוף ומדובר בבחורה לא קלה שנמאסה על אלה שעובדים לצדה? תלוי את מי שואלים. וואלה! סלבס בשידור חוקר

לירון מולדובן
אמיר פיי גוטמן. ניר פקין
החיוך הזה, זה אמיתי? קורין גדעון/ניר פקין

כל אדם בתעשייה יודע שלהשתלב בתעשיית הבידור היא משימה מתאגרת, כל שכן להיות מגישת טלוויזיה בתכנית ריאליטי סופר-מדוברת, היא משימה ממש אבל ממש לא פשוטה. נכון, לפעמים שמגיעים לפסגה - שוכחים מאיפה הגעת. אך האם זה מה שקרה למנחה קורין גדעון?

מגישת הטלוויזיה החייכנית חזרה השבוע אל לבו של הפריים טיים, לצדו של ארז טל בעונה החדשה של "האח הגדול". גדעון, שהחלה את דרכה בתוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס", נכנסה בקלות יתרה לנעליו הגדולות של אסי עזר - כיד ימינו של טל, וכעת גם מנחה את התוכנית "אנשים" לצדו של דרור גלוברמן.

אך נראה שלמרות החיוכים שהיא מפזרת על המסך הקטן, יש לא מעט אנשים שמספרים כי מאז שגדעון נחשפה לאורות התהילה, הפסיקה לסקר את המפורסמים והפכה לאחת כזאת בעצמה - היא פשוט לא אותו האדם. הבחורה המתוקה עם החיוך החינני איננה כלל מה שהיא נראית, ויש לומר, רחוק מכך. עם זאת, יש לא מעט אנשים שעומדים לצד גדעון ושוללים בתוקף כל האשמה נבזית לגביה. אז מהי האמת? מי היא באמת קורין גדעון? וואלה! סלבס יצאה לבדוק.


לעוד סיפורי סלבס:
שיר אלמליח ואלרואי כהן גרושים
מה הקשר בין שם ברדוגו להפקת "האח הגדול"?

אז מה אתם אומרים על הפרצוף האמיתי של קורין גדעון? רכלו בפייסבוק

ארז טל, קורין גדעון. ניר פקין
אז מה אתה באמת חושב עליה? ספר לנו. קורין גדעון וארז טל/ניר פקין
קורין גדעון. ניר פקין
בסצנת בכי מרגשת בפרק הראשון של העונה החדשה. קורין גדעון/ניר פקין

"היא מתנהגת כמו דיוה"

גורמים שעובדים לצד המגישה, מספרים כי מאז שהתוכנית הראשונה של "האח הגדול" בהנחייתה עלתה לאוויר, הבחורה עברה שינוי דרסטי. "פשוט עלה לה השתן לראש", סיפר גורם שעובד איתה, "היא מתנהגת כמו דיוה על הסט של 'האח', מתזזת את כולם, באה בדרישות, מתערבת בכל דבר".

במה זה בא לידי ביטוי?
"כאשר פרסמו תמונה לא מחמיאה שלה באתר מאקו, התקשרה גדעון לעורך הראשי בצרחות ודרשה ממנו להוריד אותה", נזכר המקורב.

קורין גדעון צועדת בתצוגה של שי שלום. שוקה כהן,
עלה לה. קורין גדעון/שוקה כהן
"שמה יד על הפנים ושיחקה אותה בר רפאלי"

גורם אחר ידע לספר ש"בקשת זועמים עליה, היא לא מקדמת את 'האח' כמעט בשום פלטפורמה, כי יודעים שהיא לא תעשה את העבודה כמו שצריך".

מקרה נוסף היה כשהיא שמעה שכל הטאלנטים של קשת מרצים בבית ספר של הזכיינית. גורם נוסף מספר כי "היא מיד פנתה למי שצריך וביקשה להגיע להרצות גם. כשאמרו לה שהיא מוזמנת וכי הסכום שתקבל על ההרצאה הוא 500 שקלים, היא התפוצצה! היא אמרה שהיא בשביל הסכום הזה לא תגיע לבזבז מזמנה", מגלה גורם המעורה בפרטים, "חשוב להבין שכל הטאלנטים הכי גדולים של קשת מגיעים להרצות בסכומים הללו ולעיתים גם ללא עלות, אז מדוע גברת גדעון לא מוכנה להתיישר עם המוסכמות?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מרצה ב-500 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם צלמי הפפראצי לא ממש מתלהבים למשמע שמה של גדעון, והם עדיין זוכרים לה מקרה שבו הם הגיעו לשדה התעופה על מנת לצלם את דודו אהרון שחזר עם בת הזוג מחופשה - ונתקלו בקורין ובן זוגה שחזרו גם הם מבילוי מעבר לים. "היא לא הייתה נחמדה בלשון המעטה", סיפר אחד הצלמים, "היא שמה יד על הפנים ושיחקה אותה בר רפאלי".

"מדובר בפולניה ממורמרת"

אך נראה שלא רק בהפקת התכנית לא מסמפטים את הגברת גדעון, "מדובר בפולניה ממורמרת", סיפר גורם שעבד צמוד אליה, "היא עשתה את 'האח הגדול' בשקל וחצי וזה מה שממרמר אותה אף יותר". גורם אחר סיפר ש"היא לא בן אדם קל. אין מקום שהיא לא עבדה בו ולא רבה עם הסביבה. שלא תבין, היא מוכשרת והכל, אבל יש גדילה נכונה של טאלנט גם מבחינת האישיות".

"הבעיה של קורין שהיא ממורמרת שעכשיו שהיא מוכרת, היא עדיין לא מרוויחה בהתאם לציפיות שלה", הוא מסביר לוואלה! סלבס, "נראה באופן כללי שבקשת רצו לבנות אותה כטאלנטית של הזכיינית, אבל מהר מאוד הבינו שהשתן עלה לה לראש והחליטו להנמיך את הפרופיל שלה".

קורין גדעון. ניר פקין
ואולי בעצם מדובר בבחורה רגישה וטובה? קורין גדעון/ניר פקין

לא רק גורמים מההפקה משתפים בתחושות קשות על גדעון, נדמה כי גם מספר כוכבים מוכרים לא פחות ממנה, נתקלו בה על סט הצילומים - כשחביבה, איך לומר - היא לא היתה. מקורבים לדוגמנית מפורסמת שנכחה איתה על סט צילומים, סיפרו כי קורין התנהגה באדישות לסובבים אותה. בנוסף, שמעה הדוגמנית אנשי צוות שדיברו על קורין דברים מאוד לא נעימים מאחורי הקלעים.

"אחת המפיקות אמרה שהיא רק רוצה שהיום הזה יסתיים, ושקורין כבר תלך הביתה"

יוצא תוכנית ריאליטי שממשיך לעבוד בתעשיית הבידור, נתקל בגדעון לאחרונה על סט צילומים וסיפר: "הצטלמתי לתוכנית בוקר, אחרינו צולמה התוכנית 'אנשים', כך שקורין בדיוק הגיעה למקום עם הסטייליסט שלה. היא התחילה לצרוח למה חדר האיפור לא פנוי, ושהיא רוצה להיות שם לבד. אחת המפיקות עברה לידי ואמרה שהיא רק רוצה שהיום הזה יסתיים, ושהבחורה הזאת (קורין) כבר תלך הביתה".

גורם אחר ב'קשת' סיפר לוואלה! סלבס כי גם בהנהלה מבינים שעשו טעות עם הליהוק של גדעון, "אחד הגורמים הבכירים ב'קשת' התלונן לא פעם שנמאס לו ממנה, וכי היא חייבת לעוף ומהר".

קורין גדעון. ניב אהרונסון
אנשי הביוטי בעדה. גדעון/ניב אהרונסון

"הבן אדם הכי קשוב, הכי אכפתי, הכי רגיש"

אך אל תטעו, כי לא מעט אנשים מכירים את הצד של גדעון שעם ישראל אוהב, או במילים אחרות, יש לא מעט אנשים שיודעים גם לפרגן למנחה החייכנית. כך סיפר איש צוות שעבד עם גדעון לוואלה! סלבס: "עבדתי איתה מספר פעמים והיא פשוט אישה מדהימה, יש לה אישיות כובשת, היא קלילה, נעימה והיה לי ממש כיף לעבוד איתה".

גורם אחר בתעשיית הטלוויזיה שעבד עם המנחה סיפר בשיחה עם וואלה! סלבס, ש"שמעתי על אנשים שלא אוהבים אותה, אבל זה מוזר לי כי לי אישית הייתה איתה חוויה נעימה האמת, קורה שאנשים לפעמים מתבלבלים, אבל זה קורה לכולם, לא מדובר במקרה חריג". עוד מקורבים טוענים כי היא "נשמה טובה", מנחה מקצוענית שמאוד מתחשבת בסובבים אותה ותמיד מתנהגת יפה לאנשי הצוות.

ארז טל, קורין גדעון. לירון מולדובן
בעונה הקודמת של האח הגדול. קורין גדעון וארז טל/לירון מולדובן
"אני עובד עם הרבה טאלנטים, והיא באמת מושלמת"

מעצב השיער האישי שלה, סיפר לוואלה! סלבס ש"את קורין הכרתי לפני כשנה, היום היא אחת מחברותיי הטובות ביותר. היא אחת הבחורות שאני הכי נהנה לעבוד איתן, הבן אדם הכי קשוב, הכי אכפתי, הכי רגיש. אני עובד עם הרבה טאלנטים, והיא באמת מושלמת".

והם לא היחידים, כי בשיחות שערכה וואלה! סלבס עם אנשי מקצוע, היא נתקלה בלא מעט קולגות שמפרגנים לה. "אנחנו עובדים כבר כמה חודשים טובים, ומהתחלה היא הייתה נעימה, מקסימה, ומפרגנת", מספר איש ביוטי שעבד בצמוד אליה.

לא קרה שהייתה בינכם סיטואציה לא נעימה?
"לא כלפיי, ואף פעם לא בנוכחותי. היא מהממת וחבל שאנשים מנסים לחפש רפש איפה שאין, במקום איפה שיש".

אז נשאלת השאלה, הכיצד: האם יש שתי קורין גדעון, האחת ביץ' מהגיהנום והשנייה המלאך השומר?

מטעמם של קשת וקורין גדעון לא נמסרה תגובה.


וואלה! סלבס היא מגישת הטלוויזיה האולטימטיבית: רהוטה, שנונה ומלבנית בדיוק כמו מסך HD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully