וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב קרדשיאן: בלאק צ'יינה זרקה אותי ולקחה את התינוקת

18.12.2016 / 10:01

ככה זה אצל הקרדשיאנ'ז, יום סקנדל יום פסטיבל. והפעם: רוב קרדשיאן פרסם סרטונים בהם טען שארוסתו בלאק צ'יינה נפרדה ממנו, עזבה את הבית ולקחה איתה את בייבי דרים קרדשיאן. וואלה! סלבס ספליט

אימג'בנק GettyImages

אז כנראה שבאמת אי אפשר לאכלס שני חולי תשומת לב בבית אחד: תראו מה קרה לרוב קרדשיאן וארוסתו בלאק צ'יינה, כוכבת טראש בזכות עצמה, שידעו חודשים מתישים של הריון, פרידות וקאמבקים שאף תועדו לתכנית מציאות, רק כדי לסיים את הקשר כשהיא בורחת מהבית, זורקת אותו ולוקחת את התינוקת, דרים קרדשיאן, יחד איתה.


עוד סיפורי סלבס:
אלכסה דול לוהטת על שער מגזין צרפתי
היא באמת חוזרת: קים קרדשיאן יצאה לחגוג במסיבה

פרידה מחרידה? רכלו על רוב וצ'יינה גם בפייסבוק

רוב קרדשיאן, בלאק צ'יינה. GettyImages
אז זהו? בלאק צ'יינה עם רוב קרדשיאן/GettyImages

דרמה? רוב פרסם הלילה סרטונים בהם הוא מציג חדרי ילדים ריקים ומברבר על מה שראה במו עיניו בסוף השבוע בפרופיל האינסטגרם של ארוסתו צ'יינה - שיחות והודעות פרטיות של צ'יינה (לכאורה!) שלפיהן תכננה להתחתן בקיץ הבא, לזכות בשם המשפחה "קרדשיאן" ואז לזרוק אותו בערך שנה אחרי שיתחתנו - מה שככל הנראה עלה לרשת באדיבות האקר וחשף את הפנים האמיתיות של אהובתו של רוב. רעה, רעה, רעה!

התוצאה: מריבת ענק בין השניים, שהובילה לכך שרוב טען בסרטונים המרגשים ש"מעולם לא הייתי שבור לב ככה בחיי... צ'יינה היתה המשפחה שלי וחשבתי שנתחתן... לבתנו מלא חודש, היא פשוט לקחה אותה ועזבה את הבית שקניתי לשנינו רגע לפני החג. אהבתי כל סנטימטר באישה הזאת וכל דבר שהגיע איתה", כתב רוב.

"לא ידעתי שאני רק חלק מהתכנית שלה, רבתי עם כל המשפחה שלי עבורה. אני שבור". עוד הסביר שהוא מבולבל מאוד כיוון שלקחה ממנו את הבייבי ובדיכאון, כי כעת הוא חלק רק חלק בתכנית של אישה זדונית. אאוץ'.

כמה דרמה

למה הובהל רוב קרדשיאן לבית החולים?

לכתבה המלאה
בלאק צ'יינה ודרים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
תינוקת המחלוקת. בלאק צ'יינה עם דרים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

צ'יינה עצמה, מיהרה להגיב על הטענות של קרדשיאן בכך ש"לא עשיתי דבר מלבד לעזור ולאהוב אותו, היה לי טוב לפני שנפגשנו! הוצאתי אותו מהבית של קלואי, עזרתי לו להוריד במשקל המזו*ן. עכשיו הוא העלה הכל, הוא פשוט הזמין את כל מה שקרה". האם הקאמבק קרוב מתמיד? האם רוב יעלה עכשיו עוד במשקל? האם דרים קרדשיאן תגדל להיות הנמסיס של נורת' ווסט? הכל בעונה הבאה של הקרדשיאנ'ז.


וואלה! סלבס רבה רק עם האנשים שהיא אוהבת במיוחד: רחמים מהמכולת, רופאת השיניים שלה וההומלס מהבניין השכן.

בלאק צ'יינה. GettyImages
אישה בונה, אישה הורסת? בלאק צ'יינה/GettyImages
רוב קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא? רוב וצ'יינה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully