וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קנדל ג'נר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

16.12.2016 / 6:30

יש קרדשיאנ'ז שנחשבות לטראש ויש את קנדל ג'נר - שבגיל 21 הצליחה לכבוש את שער המגזין הנחשק בעולם ושורפת את מסלולי תצוגות האופנה המדוברות ביותר. אבל איך היא נראתה לפני שהפכה לברבור מהריאליטי? וואלה! סלבס שעווה

אימג'בנק GettyImages

לכל בת משפחת קרדשיאן יש תפקיד מוגדר: קלואי היא השובבה, קורטני מעוצבת, קיילי הקוסמטית וקים היא כמובן המלכה של כולם. אבל קנדל ג'נר, היא ה"איכותית", דוגמנית שמטפחת מראה שונה משאר אחיותיה מהריאליטי, זאת שרק בתחילת שנות ה-20 לחייה כובשת את מסלולי התצוגה ואת שערי המגזינים ברחבי העולם וגדלה להיות אחת הפרצופים המדוברים ביותר בתעשיית הפאשן הבינלאומית.
בתם של קריס וברוס (לימים קייטלין) ג'נר שנולדה בשנת 1995

כבתם המשותפת הראשונה, אולי הפציעה לראשונה בריאליטי המשפחתי כאחת מצמד הקטנטנות שאיש לא מתייחס אליהן ברצינות על המסך. עם השנים, בגרה והבינה שכדי למשוך את שתומת הלב לכיוונה, היא צריכה להוכיח שהיא יודעת להשתמש בפיגורה הדקיקה שלה (ששונה מאוד מזו של אחיותיה) וחתרה במרץ לקריירה מרגשת כטופ מודל, שהגיעה לשיא מקצועי בחודשים האחרונים כשהופיעה על שער גיליון ספטמבר היוקרתי של מגזין ווג ופסעה על המסלול של "ויקטורי'ה סיקרט" כאחת מהמלאכיות המפורסמות בלנז'רי.

זוכרים איך הדוגמנית המקצועית נראתה בתחילת הדרך, לפני שהפכה לאישה הצעירה הלוהטת שחברה של סוויפט וג'יג'י? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם קנדל - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שהקרדשיאנית עברה מאז שהתחילה כילדונת עם טבעות בשיניים ועד לדוגמנית העל מהריאליטי שהיא מתחזקת בגיל 21.


אל תתלהבו, גם וואלה! סלבס נחשבת לדוגמנית מצליחה עבור ההומלסים של צפון תל אביב.


עוד מתיחות פנים: קיילי ג'נר | איימי שומר | דונלד טראמפ | הנסיך הארי

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully