וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג וגל אמיתי נפרדו

ליהי עטר בכר

14.12.2016 / 0:08

רק בחודש מרץ האחרון צמד השחקנים התארס ברעש וצלצולים - אך מתברר שלאחרונה אגם רודברג וגל אמיתי החליטו לסיים את הזוגיות ולהיפרד כידידים, זאת לאחר שהוא כבר עזב את הדירה. וואלה! סלבס שבורה

מערכת וואלה!

פרסום ראשון: ימים ספורים אחרי שהשחקן גל אמיתי התראיין לוואלה! סלבס וסיפר על האירוסים שלו עם אגם רודברג, קרה הנורא מכל - צמד השחקנים החליט להיפרד ולפצל כוחות. זה נכון, השניים לא יתחתנו, כיוון שבימים האחרונים השחקנית היפהפייה ומנחה "המשימה: אמזונס" החליטו להיפרד ולסיים את הקשר הזוגי שלהם.


עוד סיפורי סלבס:
"כוכב 'החברים של נאור' כיבה עליי סיגריה"
חן אמסלם מצחקקת בבית הקפה השכונתי

רכלו על הפרידה של אגם רודברג וגל אמיתי בפייסבוק

הוא הלך בשדות. רפי דלויה
הלכו בשדות, אבל לא לעבר החופה. אגם רודברג וגל אמיתי/רפי דלויה

צמד השחקנים, שהכירו לפני יותר מחמש שנים בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין - התארס ברעש וצלצולים בחודש מרץ האחרון, אחרי שנים של זוגיות צמודה ונוצצת במיוחד. רבים תהו מתי תיערך החתונה של הזוג היפה, שניהם בני 30, אך כעת מתבררת האמת המרה: לוואלה! סלבס נודע כי לא תהיה חתונה.

לא ברור אם אמיתי את רודברג, שעברו לאחרונה לדירה חדשה יחד, ימשיכו לשמור על קשר ידידותי, אך ככל הנראה ימשיכו להתראות מפעם לפעם. זאת, כיוון שהשניים משחקים על הבמה יחד בהצגה "הוא הלך בשדות" שעלתה רק בחודש שעבר, וכמו כן מנהלים ביחד בית ספר למשחק שנמצא בבעלות משותפת שלהם.

על פי מקורבים, אמיתי החליט לעזוב את הדירה לפני כשבוע, ובימים אלו הוא מתגורר אצל חברים קרובים שעוזרים לו לעבור את הפרידה.

מסוכנות ADD, המייצגת את אגם, סרבו להגיב.
גל אמיתי סירב להגיב לדברים.


וואלה! סלבס נפרדה מעוד כמה בגדים שקצת לוחצים במותן, אחרי שעלתה עוד קילו. נו טוב, עשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully