וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק! רונה לי שמעון תחייך אליכם מאיילון

7.12.2016 / 6:40

כוכבת "פאודה" ו"סיפור הפרברים" היא ממתק לעיניים? כי לאחרונה, רונה לי שמעון נבחרה לתפקיד פרזנטורית של מותג אופנה מקומי שעבורו תדגמן פוזות לוהטות. וואלה! סלבס עליונית

רונה לי שמעון. רפי דלויה
פאשניסטה. רונה לי שמעון/רפי דלויה

פעם, אי שם כאשר רק שמעתם את השם שלה, רונה לי שמעון רקדה על המסך. מאז, לא רק שצברה וותק בתעשיית הבידור המקומית, הפכה לשחקנית מוכשרת מהמניין והפגינה את יכולות המלוטי-טאלנט שלה על המסך כחלק מהצוות של "השיר שלנו" והדרמה "פאודה" ועל הבמה ב"סיפור הפרברים". אבל כעת, הגיע הזמן לכבוש יעד נוסף - כפרזנטורית אופנתית.


עוד רכילות חמה? הנה:
מירי רגב, חתונה וילדים - רונה לי שמעון מדברת על הכל
מה עובר על הפנים של כוכבת 'עקרות בית נואשות'?
מתאימה לתפקיד? רכלו על רונה לי בפייסבוק

רונה לי שמעון. שחף סגל, מערכת וואלה! NEWS
יפה לה. רונה לי שמעון ל"חגית טסה"/מערכת וואלה! NEWS, שחף סגל

לוואלה! סלבס נודע כי שמעון בת ה-33 נבחרה לאחרונה כפנים של מעצבת האופנה המקומית חגית טסה, שבחרה בה מכל הבנות להציג את בגדיה בקמפיין אביב-קיץ 2017 של רשת החנויות שלה. נכון, זה אומר שלקראת העונה החמה הבאה, מעריציה של רונה יוכלו לראות את פניה בקרוב בכל רחבי הארץ. כיף.

שמעון, חטאה בדוגמנות בעבר כשדגמנה למותג ג'ינס ואז גם שמשה כפנים של מותג טיפוח, אך הפעם מדובר בקמפיין שכולו מבוסס על הפיגורה המעוררת שלה - כשהיא משתלבת ברשימה של פרזנטוריות שדגמנו לטסה בעבר, בהן לירון ויצמן, קטיה גאלי ואחרות. הסכום שתקבל עבור הג'וב השיקי? סודי בהחלט, אך על פי מקורבים נאה מאוד, או שקר כלשהו.


למרות שכבר הגיעה לגיל הבלות, וואלה! סלבס יכולה לדגמן רק עבור תכשיר להסרת אקנה. בתור תמונת ה"לפני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully