וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של בר רפאלי נגד חיים אתגר: "אתה תקבל תביעה"

5.12.2016 / 11:29

אביה של הטופמודל לא ממש אהב את העובדה שהכתב המפורסם מכין כתבה עליו ועל משפחתו, כך שבשיחת טלפון בין השניים, הזהיר אביה של רפאלי את הכתב מפני הפללות על הטרדות מיניות. וואלה! סלבס מתעדת

עיבוד תמונה

זה לא סוד שהשנה האחרונה הייתה אחת השנים היותר חשוכות בהיסטוריה של משפחת רפאלי. אחרי הכל, בשנה אחת בר רפאלי נחקרה ברשויות המיסים בחשד להעלמת מס, נגד אביה הוגשו שתי תלונות על אלימות ואחיה הקטן נחשד במתן שוחד למפקדו בבסיס. אכן, שנה לא קלה בכלל.

זו אולי הסיבה שכשחיים אתגר ביקש לעשות כתבה על המשפחה המפורסמת ועל השנה שעברה - הוא נתקל בעצבים של המשפחה, או יותר נכון של אבי המשפחה, רפי רפאלי, שלא ממש אהב את העובדה שאתגר שוב מכין כתבת תחקיר עליו ועל משפחתו.

רוצים עוד רכילות?
כוכבת הפורנו שמאוהבת בביבי נתניהו
יהודה לוי חושף: "אני אזמין את נינט לחתונה"

אילו חצי חצי. עיבוד תמונה
מי יתבע את מי? רפי וחיים/עיבוד תמונה

בשיחה שנערכה בין אתגר לרפאלי, תיאר בפניו אבי המשפחה סיטואציה מאוד מוזרה. רפי התעניין בגילו של אתגר, וכשזה ענה לו '42', אמר רפי: "בחור בן 42, מסתובב עם כל מיני בחורות צעירות, ילדות, אתה עוד בסוף גם, תוחשד, יאשימו אותך, תופלל במעשים פליליים על בחורות, לך תדע", אמר רפאלי והוסיף, "נראה לי שהמרדף שלך הוא מרדף סטייני.
חיים אתגר, זה מרדף סטיני, יאללה, לך תעבוד בעבודה נורמלית. כדאי לך לדייק בכל מה שאתה תגיד כי אם אתה תפספס שמה ותגיד משהו שהוא לא נכון, אתה תקבל תביעה".

את הכתבה המלאה תוכלו לראות הערב ב"הכל אישי" עם חיים אתגר, בשעה 22:00 בקשת.

וואלה! סלבס עשתה גוגל להבין מה זה סטייני, אז היא עשתה גוגל וראתה תמונה שלה. אופס

מי צודק: חיים או רפי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully