וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל המלוכלך של שימי תבורי ויהודית באומן

1.12.2016 / 17:00

כוכבת הריאליטי שניסתה את מזלה בשירה, הזוג המלכותי שעשה סולחה, השחקנית המפורסמת שאוחזת בזוגיות חדשה, הטופמודל שחזרה לככב בעולם וכמובן, התרגיל המלוכלך של הזוג המוזר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את המצעד פותחת ליהיא גרינר, שניסתה את מזלה בעוד תכנית ריאליטי, הפעם בתור זמרת בתכנית 'הכוכב הבא'. אז לצערכם, אתם לא תזכו לראות את מלכת הטראש שרה בפריים טיים. למה? כי השופטים לא הרימו לה את המסך.

ליהיא גרינר. רפי דלויה
בשנה הבאה בירושלים הבנויה. ליהיא/רפי דלויה

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא הפאוור קאפל של הביצה העולמית, הלא הם ביונסה וג'יי זי, אלא שהפעם בהקשר של קניה ווסט. כן, מתברר שביונסה ביקשה מבעלה שישלים עם הראפר המטורלל ויעזור לו, כי מה לעשות – הוא לא אשם שהוא התחרפן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ביונסה, קניה ווסט. GettyImages
יאללה סולחה./GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת הוונדר וומן הישראלית, הלא היא גל גדות, שהחליטה, לשם שינוי, לשבור שתיקה ולפתוח פה על תא"ל אופק בוכריס. גדות, שכמו נשים רבות, זעמה על ההסדר שקיבל בוכריס – כתבה בדף הפייסבוק האישי שלה, " "הייתכן?!", כתבה גדות, "הוא הואשם ב17(!) עבירות מין ולא יירצה מאסר? העיקר שפרש בזמן מצה"ל שהפנסיה לא תיפגע.. לקרוא ולא להאמין".

גל גדות אופק בוכריס. GettyImages
פתחה חזית/GettyImages

במקום השני נמצאת האמא הכי לוהטת באזור חיוג 03, הלא היא הטופמודל בר רפאלי, שחמישה חודשים אחרי הלידה החליטה לחזור לביצה העולמית כשהגיעה לאירוע יחצני במדריד, שם הציגה לוק הורס במיוחד בשמלה שחורה שחשפה מרפסת מרשימה.

בר רפאלי. ספלאש
חזרה לעניינים! בר/ספלאש

ובמקום הראשון נמצא הזוג שמסרב לרדת מהכותרות, שימי תבורי ויהודית באומן כמובן, שהחליטו לעבוד על כל העולם כשיהודית פרסמה סרטון בו היא קוראת לציבור לעזור לה בחיפושים אחר בעלה. אממה, מאוחר יותר הסתבר כי הסרטון המדובר הוא בסך הכל טיזר לפרסומת לכביסה.

מה דעתכם על התרגיל של שימי ויהודית? רכלו לנו בפייסבוק

הרשימה. מערכת וואלה!
לא יפה. שימי/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully