וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על כריסטינה אפלגייט

26.11.2016 / 0:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

כריסטינה אפלגייט בטקס פרסי SAG  09. Chris Pizzello, AP
אמיצה. אפלגייט/AP, Chris Pizzello

# כולם מכירים את השחקנית מ'נישואים פלוס', שם שיחקה את קלי בנדי האגדית, אך השחקנית רחוקה מאוד מהדמות אותה שיחקה, היא צמחונית שנים ודוברת שנים בארגון לזכויות החיות פיטה.

נשואים פלוס. imdb
לנצח את קלי בנדי. אפלגייט/imdb

# בצעירותה היתה אפלגייט בליינית לא קטנה, שבילתה עם הכוכבים הגדולים ובמיוחד במועדון של ג'וני דפ, שהיה אהוב על רוב השחקנים. ב 31 לאוגוסט שנת 1993 היא היתה עדת ראייה למוות של השחקן ריבר פינקס שמת על מדרכת לוס אנג'לס ממנת יתר.

# את החברות הקרובות שלה הכירה על סט הצילומים. אחת מהן היא קמרון דיאז איתה שיחקה בסרט "הכי מתוק שיש", עוד חברות קרובות היא גווינת' פאלטרו ומליסה מקרתני אותה פגשה לראשונה על הסט הסדרה שלהן "סמנתה מי?" .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כריסטינה אפלגייט. GettyImages
לאב יו. אפלגייט/GettyImages

# במשך שנים היתה אפלגייט הדוברת של האגודה למען נשים החולות בסרטן, בעקבות סרטן השד של אימה, והצליחה לגייס מיליונים במהלך השנים למען העמותה.

# כמה אירוני ועצוב היה שבשנת 2008 הודיעה אפלגייט שהיא עצמה אובחנה כחולת סרטן , אמנם היא אצלה התגלה הסרטן רק בשד אחד, החליטה השחקנית לעבור כריתה לשני שדיה, היא עברה את הניתוח בשלום, ובאותה שנה הודיעה שהיא נקיה מסרטן. שורדת אמיתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully