וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המשבר קים קרדשיאן חזרה לגור בבית אימה

23.11.2016 / 12:51

עוד לפני שקניה אושפז ובעיקר הסתובב בעולם, קים קרדשיאן הרגישה שהוא משגע אותה. היא גם לא הרגישה בטוחה בביתה מאז השוד שעברה, אז היא החליטה לארוז את עצמה פלוס שני הילדים וחזרה למקום הכי בטוח בעולם. וואלה! סלבס מפצלת כתובות

צילום מסך

זו בהחלט לא השנה של משפחת קרדשיאן-ווסט. רק לפני חודשיים עברה קים קרדשיאן שוד שהשאיר אותה מצולקת והיא כמעט ולא יוצאת מאחוזתה אי שם בגבעות בוורלי הילס, והנה אתמול (ג') דווח שבעלה הזמר המגלומן קניה ווסט אושפז בכפייה במחלקה פסיכיאטרית, בטענה שהוא מותש ועייף מהשנה האחרונה (למרות שיותר סביר להניח שהוא מותש מעצמו).


לעוד סיפורי סלבס
קניה ווסט אושפז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי
בנות מוכנות: מי הסלב ההורס שלוהק להישרדות?

מטרופוליטן גאלה. GettyImages
מריחים את הסוף? קים וקניה/GettyImages

אז כפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם, קימי תכננה לחשוף את עצמה אתמול בערב באירוע ניו- יורקי, אך מיד עם הבשורה על בעלה קניה היא מיהרה להיות לצידו, אך עם כל האהבה של השניים, אתרי הרכילות מדווחים שמלכת הטראש כבר חודש לא גרה בביתם המשותף, כי היא בעצמה כבר לא יכולה לשמוע את השטויות של בעלה וגם מהסיבה שהיא לא מרגישה בטוחה באחוזה המוגזמת כשהיא לבד רק עם שני ילדיה, מאז היתה קורבן לשוד בפריז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הבית החדש של קים קרדשיאן וקנייה ווסט. מערכת וואלה!
לא בטוח? האחוזה של השניים/מערכת וואלה!

קיקי החליטה לחזור לבית של מאמא קריס ג'נר. מי שממש לא מרוצה מהעניין היא קריס שפעם האחרונה שקימי גרה אצלה זה נגמר בריב במהלכו דרשה מקים לעוף מביתה - אחרי שהשתלטה לה על כל הבית, והתחילה לעצב לה אותו מחדש.

וואלה! סלבס כבר שנים גרה במרתף של אמא שלה ללא ידיעתה.

האם זה הסוף לזוג קימיה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully