וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שנזכרת: אלדד גל-עד תובע את אורטל בן דיין

22.11.2016 / 0:02

בוגר האח הגדול, אלדד גל-עד, שהתמודד מול הזוכה הטבעונית טל גלבוע, החליט אחרי שנתיים וחצי שהוא תובע דווקא את אורטל בן דיין, בטענה שהפיצה עליו שקרים. וואלה! סלבס נוסטלגית

יח"צ - חד פעמי

עוד לפני שהמדינה התפצלה לשניים בעקבות צבא האמת של שי חי ואור סיונוב, היו מתמודדים אחרים לפניהם שעשו בלגן ודרמות לא פחות גדולות מדובר במתמודדים של העונה השישית, ביניהם טל גלבוע הטבעונית, אורטל בן דיין הפמיניסטית, ואלדד גל-עד הציוני של מדינת ישראל.

לעוד סיפורי סלבס
קניה ווסט פותח ג'ורה על ביונסה וג'יי זי
היחסים בין העבודה בין מאיה בוסקילה ל'הבימה' עלו על שרטון?

אלדד גל-עד. אינסטגרם, אתר רשמי
האיש והזקן. אלדד/אתר רשמי, אינסטגרם

עברו שנתיים וחצי מאז שגלבוע ואלדד התמודדו ראש בראש על הפרס הגדול בתכנית, וכפי שכולם זוכרים מי הייתה זו גלבוע שניצחה, בעזרת חברים מבחוץ ובמיוחד בזכות חברה אחת טובה, אורטל בן דיין.

מקורבים לאלדד מספרים ששבוע לפני הגמר הגדול דאגה אורטל להשמיץ ולהפיץ עליו שקרים, כמו זה שאלדד בכלל היה ג'ובניק ולא לוחם כפי שציין בתוכנית, והמשיכה, לטענת אלדד, להפיץ שקרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלדד גל-עד. אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט המשמיץ ב 2014/אתר רשמי, אינסטגרם

עוד מספרים מקורבים כי אמנם עבר הרבה זמן מאז סיום התוכנית, אבל אלדד היה צריך זמן כדי להתבשל עם עצמו בעניין התביעה, והחליט לבסוף לתבוע את דיין על הוצאת דיבה על סך של 250 אלף שקלים. עוד הוסיפו החברים, "אנשים חושבים שהם יכולים להגיד מה שהם רוצים מבלי לחשוב על הנזק שהם עושים".

אלדד גל-עד. אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט שאורטל העלתה אתמול/אתר רשמי, אינסטגרם

אורטל, שהחליטה לא לשתוק לתביעה שחטפה מגל-עד, העלתה אמש (א') פוסט בו היא מדברת על אלדד ופתחה אותו כך: "בנסיבות שונות ומשונות שקשורות לדייר שלט יודע להפסיד בכבוד...", כתבה ולא ציינה את שמו של גל-עד בעקבות התביעה שמנוהלת נגדה.

תגובת עורך הדין יהונתן בשארי מטעמו של אלדד גל-עד : התביעה שהוגשה נגד אורטל מתייחסת למסכת אירועים אחת: ההשמצות חסרות השחר, שפרסמה אורטל בפייסבוק נגד מרשי לאחר שהודחה מהתוכנית ולא במסגרת התוכנית עצמה. אמנם, לא יהיה זה בלתי אפשרי להניח, כי אורטל ניסתה להשפיע על תוצאות הגמר, באמצעות ההשמצות שפרסמה בפייסבוק, סמוך לגמר האח הגדול. אולם הנזקים הנתבעים אינם קשורים לנצחון או הפסד, בתכנית, אלא נוגעים אך ורק לחוק לשון הרע ולפיצויים הקבועים בו.

רון לוינטל, עורך דינה של בן דיין מסר בתגובה: "באופן מוזר, ובשיהוי של שנתיים וחצי, הגיש התובע תביעת סרק, חסרת פרופורציות נגד אורטל. בתביעה שכח לציין שכינה אותה קודם לפוסט שלה, בתואר 'קאחבה', 'בוגדת', ועוד אמירות חסרות ביסוס. פוסט התגובה של אורטל נכתב לאחר שנחשפה למימדי ההסתה החמורים של דברי התובע נגדה אז. לטובתה עומדות הגנות משפטיות רבות, ובין היתר העובדה כי התובע העיד על עצמו את הדברים שכתבה אודותיו במספר ראיונות לתקשורת.

שברנו את הראש שנינו, אורטל ואני, בניסיון לנחש מה גרם לתובע לצוץ לפתע, אחרי שהפוסט שכתבה נעלם לחלוטין בתחתיות הפייסבוק, ולהגיש תביעה כזו. הגענו למסקנה כי התביעה הוגשה, ככל הנראה, מתוך עניין כספי נטו או בעבור סיפוק יצר פרסום ורצון לחזור לתודעה הציבורית (אחרי שתמונות עירום שפירסם לא זכו לתהודה כלשהי). בפועל, זו ספק תביעת הפחדה, ספק הערכת מצב לא נכונה לגבי הסיכוי לצאת עם קופת מזומנים גדולה. משום מה, התובע מתרפק בתביעתו על כך שבעבר נתבעה אורטל על ידי פרופ' אמיר חצרוני, שהפך לאחר מכן להיות אחד מתומכיה, ומציג זאת כנתון שיש לו משמעות בתביעתו. ככל שהוא מבקש להשוות את תביעתו לזו של חצרוני, שהסתיימה בפשרה של 2000 שקל בלבד, הצעתי למרשתי לתרום לו סכום זהה כדי לייתר את ההליך המיותר הזה.
כך או אחרת, בכוונת אורטל להגיש תביעה שכנגד, בגין אמירות קשות פי כמה, שנאמרו על ידו בטלוויזיה בפריים טיים ומשמעותם והפיצוי בגינם יאפילו על הטענות שנכתבו. זה קרב מיותר ואנכרוניסטי שנכפה על אורטל בן דיין, אך מדובר בפייטרית העומדת על שלה, ומשנגררה לתוך זירת האיגרוף – היא תצא ממנה כשידה על העליונה".

וואלה! סלבס חולמת שישמיצו אותה רק כדי לשמוע את שמה בציבור

מה דעתכם על התביעה של אלדד נגד אורטל? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully