וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הבייבי שיעשה לכם שמח בביצה

10.11.2016 / 17:00

החתונה של הזמרת ההורסת, הרומן של הנסיך המושלם, הטרגדיה של כוכבת הילדים, המזל הרע של עוזב את הטופמודל וכמובן, הבייבי החדש בביצה שיעשה לכולם סוף - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את הרשימה פותחת אדל, שעל פי אתרי הרכילות מעבר לים מתכננת להתחתן כבר בחג המולד הקרוב. ולמה דווקא אז? פשוט מאוד, כי אז, בתו של בן זוגה תהיה בחופשה מהלימודים ותוכל להיות נוכחת בחתונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לחתונה. אדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא רומן נוסף שבעזרת השם יבשיל לכדי חתונה, הנסיך הארי כמובן שסוף סוף אישר את הזוגיות המלכותית שלו עם מייגן מרקל ואף התלונן כי התקשורת מציקה לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הנסיך הארי. GettyImages
מאוהב. הנסיך/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאות חדשות רעות, הפעם של כוכבת אופרת הסבון, לואסינה לופילטו, שבישרה לעולם כי בנה המתוק חולה במחלת הסרטן. "מדובר בתקופה קשה", אמרה הכוכבת בהודעה שמסרה לתקשורת.

לואיסנה לופילטו. אינסטגרם, צילום מסך
העיקר הבריאות. לואיסנה/צילום מסך, אינסטגרם

במקום השני, נעבור לאמא אחרת, בר רפאלי, ששוב מוצאת את עצמה במרכזה של שערורייה, הפעם בגלל בעלה, עדי עזרא, שעל פי תחקיר של ערוץ 10 החברה שבבעלותו מייבאת בשר מאורגוואי, שם על פי התחקיר, מתעללים בפרות. לאחר שידור התחקיר הגיעו עשרות מפגינים בראשותה של טל גלבוע (ההיא מהאח הגדול) להפגין מחוץ לביתם של הזוג. אה כן, גם המשטרה הגיעה.

הפגנה מול הבית של בר רפאלי ועדי עזרא בתל אביב. מערכת וואלה! NEWS
המפגינים./מערכת וואלה! NEWS

הגענו למקום הראשון שם נמצאת הישראלית היחידה שהצליחה להשאיר לבר רפאלי אבק בתעשיית הבידור העולמי, אני מדבר כמובן על גל גדות שבישרה לעולם כולו על כך שהיא מצפה לבייבי שני. גדות ובעלה העלו תמונה לרשתות החברתיות בה הם מחזיקים את הבטן של וונדר וומן תחת הכיתוב "כל כך מתרגשת לחלוק איתכם את הפלא הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! גל ובעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully