וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על ראיין גוסלינג

12.11.2016 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# כילד ראיין גוסלינג היה שובב, כך שהכינוי שלו היה 'צרות'. בכל זאת, מה אפשר לצפות מילד שגדל בבית להורים נוצרים שהמירו את דתם למורמונים, רק בגלל שמיסיונרים דפקו להם בדלת.

# ילד רע או לא, אם תשאלו את ראיין מה הדבר השנוא עליו, הוא יענה לכם קעקועים. אך זה לא מנע ממנו לעשות אחד לעצמו. הרעיון המקורי היה יד של מפלצת אך בגלל שקעקע את עצמו הפוך זה בעצם נראה כמו קקטוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה ריבועים אתם סופרים? ריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

# ויכול להיות בכלל שהשם 'צרות' דבק בילד הקטן, בגלל העובדה שהוא לא דבק בשיעורי הבלט שלקח באותן השנים ופרש לאחר מספר שבועות. אבל היי, הוא מעיד על עצמו שהיה גרוע, אז מותר לו.


# אבל כמו שאומרים: 'כשדלת אחת נסגרת, האחרת נפתחת', כך שלאחר הניסיון הכושל בריקוד, גוסלינג התקבל למועדון הנחשק בעולם הילדים והצטרף ל'מיקי מאוס קלאב' ביחד עם בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק וכריסטינה אגילרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי מזהה את מי? ריאן והחבר'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

# זה לא ממש עזר לו כשהוא הציע לחברו הטוב, סולן הבקסטריט בויז איי.ג'יי מקלין, שהיה שותפו לדירה באותה התקופה, להצטרף לחברי הלהקה, כי הם פשוט התעלמו מהבקשה. אאוצ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully