וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל בן דיין: "בר רפאלי אישה דוחה"

2.11.2016 / 9:00

פליטת האח הגדול פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, בו סיפרה על נסיעה במונית, במהלכה סיפר לה הנהג על נסיעה שלו עם הדוגמנית שהתייחסה אליי באופן מזעזע, לכאורה. הפעם, הגולשים היו לטובתה של הרפאלי. וואלה! סלבס מפעילה מונה

צילום מסך

* בווידאו: בר רפאלי וציון ברוך במונית הכסף.

תופעת השיימינג היא לא דבר חדש שגורמת ללא מעט סבל בקרב בני האדם ובעיקר הנוער. כעת, מתברר שהיא לא פוסחת על אף אחד, גם לא על המפורסמים. או יותר נכון, בין הסלבס לבין עצמם.

אתמול (ג'), פרסמה פליטת האח הגדול, אורטל בן דיין, פוסט בעמוד הפייסבוק שלה ובו היא עושה שיימינג ללא אחרת מאשר בר רפאלי. בן דיין סיפרה על נסיעה שלה במונית, שבמהלכה, כך על פי טענתה, סיפר לה נהג המונית על חוויה לא נעימה שהייתה לו עם הטופמודל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפעילו מונה. בר ואורטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נסעתי היום במונית עם נהג סופר נחמד. תוך כדי שיחה הוא מספר לי שבמסגרת עבודה עם קשת הוא הסיע את הוד מעלתה בר רפאלי. רפאלי נכנסה למונית וציוותה עליו את הכתובת, לא אמרה שלום, לא בבקשה. כשהגיעו אל היעד היא קמה ויצאה. לא אמרה שלום, לא אמרה תודה. יצאה.
כשהיא כבר מחוץ לרכב הוא אמר לה: "בכל מסעותייך בעולם לא למדת קצת נימוסין?" היא ענתה לו בצעקה: "למה מי אתה שאני אגיד לך שלום?" אז רק רציתי לומר לכם שהיא פשוט אישה דוחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בר רפאלי. ניר פקין
היה או לא היה? בר/ניר פקין

התגובות, מן הסתם, לא איחרו לבוא, אלא שהפעם, במקום להיכנס בדוגמנית - הגולשים נכנסו דווקא בבן דיין על כך שעשתה שיימינג לא הוגן. "כמה מהר את מצליחה לשפוט אדם על סמך רכילות, מרשים", כתב אחד הגולשים. גולש אחר כתב, "היו לך כבר מופעי גזענות מוצלחים יותר", גולש נוסף נכנס בבן דיין כשכתב, "באיזו זכות את משחירה ככה בן אדם? פסטיבל מספרי סיפורים בשביל לסחוט עוד כמה לייקים.. פתאטית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיימינג?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן דיין, כמובן, שלא שקטה והגיבה לכל הטוקבקיסטים, "נהג המונית אמין עליי ביותר, נקודה". ובהמשך הוסיפה, "וואו, כמה אנשים מזועזעים מרכילות על בר רפאלי ודואגים לנפשה הרכה. זה פשוט נורא ואיום מה שעשיתי כאן. שיימינג חסר תקדים, מהגרועים שנראו אי פעם. איך העזתי בכלל לכתוב עליה? איך העזתי להאמין לנהג מונית פשוט ואומלל? למה מי הוא בכלל שאגיד לו שלום..."


וואלה! סלבס אומרת שלום רק לנהגי מוניות שהתחביב שלהם הוא אוכל.

את תגובתה של בר לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה.

מי צודק לדעתכם בסיפור? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully