וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של אדל: "סבלתי מדיכאון אחרי לידה"

1.11.2016 / 11:34

בראיון מאוד אינטימי למגזין 'וניטי פייר', הזמרת הגדולה אדל נפתחה וסיפרה לקוראים על הדיכאון אחרי הלידה הקשה שחוותה, ועל כך שלא סיפרה זאת לאף אחד עד שבן זוגה הפציר בה לטפל בעצמה. וואלה! סלבס גיבורה

אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת שער. אדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיי סלבס מעוררים לעיתים קנאה או רצון גדול לחיות את החיים הטובים, ממש כמו אלו שאתם מעריצים. אך לפעמים מי שמסתכל מבחוץ נוטה לשכוח שגם הכוכבים האהובים, הם בני אדם כמו כולם. חלקם מעדיפים לשמור את הסודות שלהם לעצמם, ואילו אחרים מעדיפים לשתף את הקהל הרחב במטרה שאולי החשיפה תעזור לאותם אנשים להתמודד עם הבעיות של עצמם.

לעוד סיפורי סלבס
פפראצי הפוך: מזהים את השחקנית?
הקמפיין הבינלאומי של שלומית מלכה ואלכסה דול

וידאו קליפ שיר אדל - Send My Love (To Your New Lover). אתר רשמי
כל הכבוד לה. אדל/אתר רשמי

הזמרת אדל היא כנראה מסוג הכוכבים שמאמינים בשיתוף חייה הפרטיים עם המעריצים, כך שהיא מנווטת את הכוח שלה לערכים ומסרים חיובים. בעבר דיברה הזמרת בפתיחות על כך שבנה מבקש ללבוש שמלות של נסיכות, והיא נותנת לו לעשות זאת בלב שלם וללא בושה.

אדל ללא איפור. אינסטגרם, אתר רשמי
עצמה ללא איפור. אדל/אתר רשמי, אינסטגרם

הפעם, לקחה אדל את הבמה ודיברה על נושא שקרוב להרבה נשים בכל העולם שמתביישות לדבר על הנושא הכואב. בריאיון אינטימי שהעניקה למגזין הידוע, 'ואניטי פייר', סיפרה הזמרת: "מיד אחרי הילדה חוויתי מעין התקף משתק של דיכאון, הרגשתי שמשהו לקוי בי, חשבתי שעשיתי את טעות חיי".

בהמשך הריאיון, מוסיפה אדל כי בזכות בן זוגה, שגער לה לצאת מהבית ולבלות עם אימהות נוספות, היא הצליחה לצאת מהדיכאון, "ישבתי עם חברה שהיא גם אימא טרייה כמוני ואמרתי לה אני שונאת את זה, היא הביטה וענתה 'גם אני פאקינג שונאת את זה', זה היה הרגע הראשון בו לא הרגשתי לבד, ומצב רוחי החל להשתנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיסניוורלד עם הילד והשמלה. אדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך הריאיון מספרת הזמרת שלאט לאט החלה להתאושש וקבעה לעצמה שפעם בשבוע היא יוצאת בשעות אחר הצהריים ומבלה רק עם עצמה. כיום, היא אומרת, שהיא מעולם לא הייתה מאושרת יותר או בריאה יותר, ושהיא אמא טובה לבנה אנג'לו בן הארבע.

וואלה! סלבס גאה בכל האימהות באשר הן, ומחכה לבייבי של עצמה.

לעידוד וחיזוק אדל נשים ואימהות כנסו לפייסבוק .

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully