וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר רפאלי מעצבנת את הגולשים. הכל בגלל ליב

28.10.2016 / 0:00

הרומן ההוליוודי שקשור לכוכבת העבר הישראלית, כוכבת הריאליטי שמנסה שוב את מזלה בתכנית שירה, הזמר שקיבל עבודות שירות, הדוגמנית ההורסת שמצפה לבייבי שני וכמובן, הטופמודל שהרגיזה את הגולשים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה פותח הרומן החדש שמסעיר את הוליווד. מצד אחד ג'ניפר לורנס, מהצד השני הבמאי המפורסם דארן ארונופסקי. אז נכון שזה לא מעניין, אבל חכו שתשמעו שאותו ארונופסקי יצא עם ליאת בלו הישראלית.

ג'ניפר לורנס. דיילי מייל, צילום מסך
הזוג החדש. ג'ניפר ודארן/צילום מסך, דיילי מייל

אם כבר הוליווד, במקום הרביעי עוד כוכבת ריאליטי שיכלה לפתח קריירה הוליוודית אם רק הייתה נשארת שם, ליהיא גרינר כמובן, שאחרי שכיכבה בכל ריאליטי אפשרי, עכשיו היא מנסה את מזלה בתכנית הכשרונות 'הכוכב הבא' בתקווה לייצג את ישראל באירוויזיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליהיא גרינר. רפי דלויה
זמרת חדשה בשכונה. ליהיא/רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא משה פרץ שהגיע השבוע לבית המשפט רק בשביל לגלות שהשופט החליט להעניק לו ארבעה חודשים של עבודות שירות וקנס של 60 אלף שקל בגין העלמת מיסים.

גזר דין משה פרץ – השלום רמלה. מגד גוזני
עבודות שירות. משה/מגד גוזני

במקום השני, תגידו מזל טוב לדוגמנית אור גרוסמן שמצפה לבייבי שני מבעלה ההורס, ג'יימי דינר. כזכור, השניים כבר אוחזים בתינוק בשם בנו, ובעוד כארבעה חודשי, יזכו השניים לביקור נוסף של החסידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. אור, הבעל והבן./מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, עוד אמא טרייה – בר רפאלי, שבסך הכל רצתה לנפוש עם בעלה במלדיביים, אבל זכתה למטר של תגובות רעות ופוגעניות כשהגולשים גילו שהזוג המאושר השאיר את בייבי ליב בבית ונסעו לחופשה לבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הבת? בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully