וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי בתי? בר רפאלי נופשת ומעצבנת את הגולשים

25.10.2016 / 14:09

בר רפאלי סך הכל רצתה לנפוש בשלהי החגים ביעד האקזוטי והאהוב עליה, האיים המלדיביים. אז למה הגולשים זועמים? למה בר מתגרה בהם? ואיפה ליב בכל הסיפור הזה? וואלה! סלבס מבולבלת

נראה שבר רפאלי החליטה לקחת את יחסי האהבה/ שנאה שהיא מנהלת עם העוקבים שלה שלב אחד קדימה. אחרי תקופה ארוכה מאוד בה היא משתפת את המעריצים ברגעים פוטוגניים, חופשות מסביב לעולם ותמונות אינטימיות עם הבעל עדי עזרא, ברבור החליטה שהיא משתפת רק חלק מהאינפורמציה עם הגולשים הפעם, הצליחה לעורר את זעמם - והמשיכה להתגרות בהם, כמובן.

לעוד סיפורי סלבס:
אבק כוכבים: אורי פפר עם מל גיבסון וג'רארד באטלר על השטיח האדום
דרמה קווין: ג'סטין ביבר יורד מהבמה באמצע הופעה

הכל התחיל שלשום (א'), אז החלה בר להעלות תמונות שלה לרשת החברתית, כשהיא נופשת בלוקיישן אקזוטי, ללא תיוג מקום או זכר לעדי או ליב בת החודשיים. בניגוד לפעמים אחרות, בהן ברבור נהנתה מנופש חינם תמורת פרסום ברשתות החברתיות, הפעם כנראה נאלצה גברת רפאלי לשלם מחיר מלא, כך שלא מיהרה לפרגן לריזורט המפנק בפרסום בעמוד האינסטגרם שלה, המונה כ-2.4 מיליון עוקבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מקורות יודעי דבר יודעים לספר כי מדובר בחופשה זוגית של ברבור ועדי, והלוקיישן הנבחר הוא האיים המלדיביים, שם בילתה רפאלי גם את מסיבת הרווקות הפוטוגנית שלה. עד כאן הכל טוב ויפה, רק שהגולשים החלו להתעניין בשלומה של ליב הקטנה, שכנראה לא הוזמנה להשתתף במסיבה הנוצצת שאמא ואבא ארגנו לעצמם מעבר לים, ועל פי מקורבים, נותרה בארץ הקודש. תגובות ביקורתיות לא איחרו לבוא, כשהגולשים שואלים "איפה ליב", ומאשימים את בר באנוכיות והזנחה על כך שעזבה את בתה הקטנה בשלב כה מוקדם.

רפאלי כהרגלה, לא נשארה חייבת, והעלתה תמונה שלה משתזפת לצד כוס משקה אלכוהולי מרענן וכתבה לגולשים: "אל תמהרו לשפוט אותי. אתם רואים רק את מה שאני בוחרת להראות לכם", ובכך רמזה שיש מצב שליב דווקא כן מסתתרת איפה שהוא בסביבה, או שמא רק ניסתה לייצר עוד באז ועניין סביבה? אז וואלה! סלבס עשתה בשבילכם את העבודה, ואל תתנו לה לשטות בכם: ליב לא הצטרפה לנסיעה. אולי בפעם הבאה?

וואלה! סלבס לא מבינה מה הרעש, היא השאירה את הבת שלה שבוע אחרי הלידה, ונסעה להמר בקרוז של מג'יק1.

מה אתם אומרים על הסאגה? דברו בפייסבוק

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
"הכי אופייני" - תגובות הגולשים לא איחרו לבוא/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully