וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם! הליהוק המסקרן והמפתיע של 'גולסטאר' בנות

25.10.2016 / 0:06

אחרי הרענון והפיכת הפורמט מתכנית גברית לנשית, מפיקי התכנית 'גולסטאר' החליטו לעשות צעד חכם נוסף וללהק גם טרנסג'נדרית לקבוצת הכדורגל הנשית של העונה החדשה. אז מי היא בל אגם ומאיפה היא מוכרת לכם? וואלה! סלבס הדבר הגדול הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם. בל אגם/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה החדשה של ריאליטי הכדורגל 'גולסטאר' מסתמנת כאחד הדברים המסקרנים שינחתו על מסך הטלוויזיה שלכם בשנה הבאה. אחרי שהחליטו להפיק עונה בה משתתפות נשים בלבד, כעת החליטו מפיקי התכנית ללהק גם טרנסג'נדרית לחבורה העליזה, וחלקכם גם מכירים אותה לא רע.

בל אגם. ניר פקין
תחליף את העקבים בנעלי פקקים. אגם/ניר פקין

אז מי שתנסה את מזלה על מגרש הכדורגל בעונה הקרובה היא בל אגם, שעובדת כמפעילה במסיבות רווקות ברחבי הארץ. אם השם הזה מצלצל לכם מוכר, זה לא במקרה: בל כיכבה על מסך הטלוויזיה שלכם בריאליטי 'פרוייקט Y', והיא מופיעה בתקשורת בכל הזדמנות במסגרת המאבק שלה לשיוויון זכויות עבור הקהילה הטרנסג'נדרית בישראל, כחלק מעבודתה בארגון הנוער הגאה, בו היא עוזרת לטרנסג'נדריות בתחילת התהליך. מלכה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בל אגם. ניר פקין
יודעת מה זה נבדל? בל/ניר פקין

אגם מצטרפת לרשימת נשים מוכרות בתעשיית הבידור עמן יש מגעים להשתתפות בתכנית המצליחה, ביניהן לירון רביבו מ'הישרדות', מלכת השירה בציבור עינת שרוף, ומנצחת ה'אח הגדול' שי מיקה. בהצלחוש!

וואלה! סלבס מצטרפת גם היא לעונה הבאה של 'גולסטאר'. בתור הכדור, כמובן.

מה אתם אומרים על הליהוק המסקרן? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully