וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על סנופ דוגי דוג

22.10.2016 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

סנופ דוג עם משקפיים. ShutterStock
ילד טוב ירושלים. סנופ דוג/ShutterStock

# שמו האמיתי של הראפר הקשוח הוא קלווין קורדוזר ברודס ג'וניור, הכינוי סנופ דוג הגיע מאמא שלו שקראה לו ככה כי בילדות היה מכור לתוכנית הילדים של צ'רלי בראון וכלבו הנאמן סנופי.

# כשהוא לא באור הזרקורים, ומתפנן בבית הוא מתענג על צפייה בטלוויזיה, אבל ההתמכרות האמיתית שלו זה אופרת סבון בריטית שמשודרת קרוב ל- 20 שנה, מי היה מאמין?

סנופ דוג. Andrew H. Walker, GettyImages
תנוחה קבועה. סנופ דוג/GettyImages, Andrew H. Walker

# מעבר לכך שהוא הראפר הטוב של זמנו, הוא גם אוהב לשחק בסרטי קולנוע. בשנת 2008 הוא הופיע כעצמו בסרט הודי בבוליווד, הסרט זכה להצלחה מסחררת בהודו, אך לא הגיע להוליווד. חבל!

# בכל מה שקשור למוזיקה שלו, הוא לא עושה אף צעד ללא אישורו של חברו הטוב, הכדורגלן דיוויד בקהאם, כמה שזה לא נשמע הגיוני, אבל הסיבה לכך שהיא שמבחינת סנופ דוג אם בקהאם יאהב את זה, כל שאר העולם יאהב את זה. תכלס!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר ללימודים. סנופ דוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

# מסתבר שסנופ דוג, הוא לא עוד סתם ראפר שאוהב לעשן, ולשתות הנסי, הוא גם גאון מאובחן, האיי קיו שלו עומד על דירוג של 147, מספר זה הוא אחד הגבוהים בעולם, מה שעושה אותו אחד הסלבס החכמים בעולם, מי גאון של אימא?

  • עוד באותו נושא:
  • סנופ דוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully