וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת אורחת: סיון קליין מסבירה למה היא בחרה לערוך את וואלה! סלבס

צילום: רובי קסטרו

16.10.2016 / 0:30

סיון קליין. ראובן קסטרו
עורכת אורחת. סיון/ראובן קסטרו

מכירים את זה שאתם חולמים להיכנס ליום אחד לנעליו של מישהו? אז אני החלטתי להיות מקורית ולהיענות לבקשה של אתר הרכילות וואלה! סלבס, שהציע לי להיכנס יום אחד לתפקיד העורכת הראשית של האתר. נשמע מפחיד, האמת? שיותר מצחיק.

רובכם בוודאי קוראים כעת את השורות ותוהים לעצמם: "מה לעזאזל עבר לה בראש שהיא הסכימה לעשות את זה?". אז זהו, שיש משהו בדבריכם, אך עם זאת, אתרי הרכילות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי מיום זכייתי בתחרות מלכת היופי. הם מסקרים כל קמפיין חדש, תפקיד חדש וכמובן, חבר חדש, חתונה, הריון, לידה. בקיצור, רציתי פעם אחת לראות מה קורה בצד השני של התעשייה. או במילים אחרות: רציתי להראות לכתבי הרכילות שסיון קליין לא פראיירית.

סיון קליין סוכה. עיבוד תמונה
את מי אני מארחת בסוכה?/עיבוד תמונה

אז מה מצפה לכם ביום המיוחד הזה? ראיון אחד על אחד עם עורך וואלה! סלבס, אדם סרור, שבפעם הראשונה מתיישב ועונה על כל השאלות שתמיד רציתם לדעת, תקבלו הצצה לסוכה הפרטית שלי (כדאי, יש אורחים שווים!). כמו כן, תוכלו לדעת מה אני חושבת על כוכבי הוליווד, או יותר נכון, מי הכי לוהט, מי הכי פושר ומי הכי קר. ובנוסף, צ'ופר קטן - פפראצי של טום באום וגפן ברקאי בבית קפה.

אני מאוד מקווה שתכנסו, תקראו, תיהנו ובעיקר תגיבו (תגובות טובות, מן הסתם), כי עבדתי על זה מאוד קשה. שיהיה חג שמח ושנה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully