וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון קליין מחליטה: מי הם ארבעת המינים של הביצה?

סיון קליין

16.10.2016 / 0:08

ממש כמו מתחת לסוכה, גם בביצה ההוליוודית יש ארבעה מינים של סלבריטאים, ולצערי לא לכולם יש טעם, או ריח, או שניהם. אז מי ראויים לזכות בתואר ארבעת המינים של הביצה? סיון קליין מקטלגת

אתרוג - יש לה טעם ויש לה ריח: ויקטוריה בקהאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהפכתי לאמא ממש לא מזמן, חיפשתי מודלים של אמהות מפורסמות מרחבי העולם שבא לי להיות כמוהן. נכון לעכשיו, ויקטוריה בקהאם היא לחלוטין המועמדת המובילה שלי בתחום. לטפח קריירה מצליחה כמעצבת אופנה, להיות בכל המקומות הנכונים, לנהל חיי נישואים מעוררי קנאה, לגדל ארבעה ילדים מושלמים, להראות כל כך מדהים - ולעשות את כל זה בשיא הסטייל, כמובן. ריספקט!

לולב - יש לו טעם אבל אין לו ריח: ג'סטין ביבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מודה, אני שומעת באוטו את הדיסק האחרון של ג'סטין ביבר בריפיט. נכון, הוא כבר הגיע לגיל שהוא לגמרי חתיך לגיטימי בעיניי. אבל ההתנהגות הילדותית ומשולחת הרסן? החלפת החברות כל יומיים, אחרי שהעלה עשרות תמונות דביקות איתן לאינסטגרם? ביג נו נו, סורי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הדס - יש ריח אבל אין טעם: בן אפלק

בן אפלק. GettyImages
בן אפלק/GettyImages

נכון, בן אפלק די חתיכי וגם יש בו משהו מאוד לייקאבל, אבל מספיק לצפות בו כמה רגעים על המסך ולהבין ששחקן טוב - הוא לא ממש. בימים כתיקונם הייתי מתעלמת ולא מכריזה על אפלק כחסר טעם, אבל אחרי שהוא שיחק כל כך גרוע לצד לא אחרת מאשר גל גדות, לגמרי מגיע לו הטייטל של חסר טעם.

ערבה - אין טעם ואין ריח: קניה ווסט

קניה ווסט. מערכת וואלה!
קניה ווסט/מערכת וואלה!

קניוש, נראה לי שהגיע הזמן שמישהו יגיד לך את זה: זה לא מגניב. כל המגלומניה הזאת, הבגדים המחרידים, החובות, ההצקות לטיילור סוויפט, הנישואים לקים וההשתתפות בריאליטי טראש - אתה לא עקבי, מאמוש. אולי תעשה שבת אצל ג'יי זי ותלמד איך עושים את זה נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully