וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה שון פן עם השנים?

צילום: Gettyimages

14.10.2016 / 0:03

הכוכב ההוליוודי עורר סערה השבוע, כשנתפס מתמזמז עם בחורה בת 24 בחופים של הוואי, והזכיר לוואלה! סלבס שהוא כבר בן 56, הזדמנות מצויינת לחזור אחורה ולבדוק: אך השתנה שון פן עם השנים? צפו. וואלה! סלבס אישה מתה מהלכת

אימג'בנק GettyImages

שון פן נולד ב-1960, בסנטה מוניקה, קליפורניה. אביו היה ליאו פן שחקן ובמאי קולנוע וטלוויזיה יהודי, והוא האח האמצעי מבין שלושת האחים לבית פן: המוזיקאי מייקל פן הבכור, והשחקן כריס פן הצעיר שנפטר בשנת 2006.

הקריירה של פן החלה לצמוח בשנת 1982, ומאז ועד היום כיכב בעשרות סרטים מצילחים ובלתי נשכחים כמו 'גבר מת מהלך', 'קוראים לי סם', 'מיסטיק ריבר' ו'מילק', ונחשב לאחד מסמלי הסקס הנצחיים של הוליווד.

בהתאם, גם חיי האהבה של הכוכב היו סוערים וגדושים כמו הקריירה שלו: בשנות השמונים היה נשוי למדונה, השניים התגרשו אחרי ארבע שנים, אז פורסם כי הוא נהג להכות אותה. זמן קצר אחרי הגירושים החל לצאת עם השחקנית רובין רייט, לשניים נולדו שתי בנות עד שהחליטו להפריד כוחות ב-2007. בנשה שעברה נפרד מהשחקנית שרליז ת'רון וחזר לשוק הרווקות, מה שגרם לו לייצר שערוריה כשנתפס השבוע מתמזמז עם לילה ג'ורג' בת ה-24 על חוף הים של הוואי בזמן שהוא נמצא בזוגיות מחייבת עם בחורה אחרת. בעקבות השערוריה, וואלה! סלבס הייתה חייבת לבדוק: איך השתנה שון פן עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: נעמי ווטס| קירה נייטלי| ריצ'רד גיר| אדם למברט

  • עוד באותו נושא:
  • שון פן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully