וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: החתונה שתרעיד את הביצה המקומית

14.10.2016 / 0:07

הכוכב ההוליוודי שנתפס על חם בוגד בחברה שלו, התיק נגד השחקן המפורסם שעתיד להיסגר, הזוגיות ההזויה של פליטת הריאליטי, הזמרת המפורסמת שלבשה לבן לחתונת אחיה וכמובן, החתונה של השנה שתרעיד ביצה שלמה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את הרשימה פותח החוטא הגדול, שון פן, שנתפס על ידי הפפראצי עם בחורה חדשה. אז מה החטא? העובדה שבת הזוג שלו, כן יש לו אחת אחרת, גילתה על הרומן החדש שלו דרך אתרי הרכילות.

שון פן. ספלאש
קיס קיס. שון והחדשה/ספלאש

קדימה למקום הרביעי, עדיין מעבר לים כי המשטרה ככל הנראה תסגור את התיק נגד בראד פיט על החשד כי הכה את ילדיו במהלך טיסה וזאת בעיקר לאור העובדה כי אנג'לינה ג'ולי לא מוכנה להעיד נגדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
לא העידה. בראד ואנג'י/GettyImages

במקום השלישי נמצא זוג אחר. חדש. וקצת מתוסבך. מצד אחד פליטת האח הגדול, עומר קינן. מהצד השני: שחר כחלון, שמוכר לכם יותר כאקס של פליטת ריאליטי אחרת, טהוניה רובל. על פי מקורבים, השניים הולכים ומתקרבים ובקרוב אף יטוסו לחופשה משותפת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובב פליטות./מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיעה מישהי שהתעסקה עם כלה ביום חתונתה, אני מדבר על שירי מימון שהגיעה לחתונת אחיה כשהיא לבושה בשמלה בגוון לבן ואף העלתה תמונה. אלא שהמעריצים לא ממש אהבו את הסיטואציה והחלו להגיב למימון על כך שלא מגיעים לחתונה עם שמלה לבנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלה, הזמרת, האח והשמלה. שירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון נמצאת מי שאף אחת לא תוכל לגנוב לה את ההצגה. לא ביום חתונתה ולא בכלל. שלומית מלכה המהממת כמובן, שקיבלה הצעת נישואים מהגבר הכי הורס בתעשייה, יהודה לוי, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס. השניים נפשו בוורונה, שם כרע לוי ברך ושלף טבעת.

יהודה לוי שלומית מלכה. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
מושלמים! יהודה ושלומית/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully