וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על סשה ברון כהן

15.10.2016 / 0:06

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

השחקן סשה ברון כהן הוא "ברונו". AP
סשה ברון כהן/AP

# סשה ברון נועם כהן, נולד באנגליה הקרה, לאבא נוצרי ואמא ישראלית שנולדה בישראל, ממש כשרה למהדרין. לברון יש עוד 2 אחים קטנים, אמנון וערן - שניהם מוצלחים מאוד בתחומים שלהם.

# כהן גדל כיהודי, נכד לניצול שואה. בבית שמרו מצוות, עשו את כל החגים וכמיטב המסורת. ברון היה קרוב מאוד לסבתו שגרה בחיפה, כך שמדי שנה נהג לבקר אותה בארץ לבקר אותה בראש השנה ופסח.



.
.

איילה פישר, סשה ברון כהן. אינסטגרם, צילום מסך
אשתי ואני. ברון ופישר/צילום מסך, אינסטגרם

# הוא מלך התחפושות, הוא גאון בלהמציא דמויות שונות, הוא מקבל השראה מכל אחד, והוא חסר פחד וגבולות כשזה מגיע להומור - הסיבה לכל הדמויות האלו, כך הוא טוען, הוא הפחד שלו מפרסום, ותהילה. הזמרת סיה אומר לך משהו?

# הוא שחקן כל כך טוב, שבסרטים שלו הוא ראיין אנשים מסוכנים כגון: בכיר ניאו נאצי, בכיר חמאס מבלי להתפס, בעקבות ראיונות אלו הוא נחקר מספר פעמים על ידי ה- FBI מחשש לשיתוף פעולה עם טרור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סרט הדיקטטור, יוני 2012. GettyImages
עוד אחת מרבים. ברון/GettyImages

# מתחת לכל התחפושות, סשה הוא בעצם גבר מאוד נאה, ובתחילת דרכו לתהילה היה דוגמן עירום, וכשלבש בגדים הוא הופיע מספר פעמים על המסלול, ועל מגזינים מוכרים בעולם האופנה.

סשה ברון כהן. Kevork Djansezian AP, AP
גבר נאה במיוחד. סשה/AP, Kevork Djansezian AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully