וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה נעמי ווטס עם השנים?

צילום: Gettyimages

7.10.2016 / 0:02

השחקנית האוסטרלית חזרה לאחרונה לשוק הרווקות, אחרי שנפרדה מבן זוגה ב-11 השנים האחרונות לייב שרייבר. אבל איך השתנתה היפיפייה ב-48 שנות קיומה? צפו. וואלה! סלבס סינגל ליידי

אימג'בנק GettyImages

לצאת לרווקות זה לא דבר פשוט, בטח לא בגיל 48, אחרי מערכת יחסים של 11 שנים ושני ילדים קטנים. זו בדיוק הסיבה שוואלה! סלבס החליטה לפנק את נעמי ווטס באלבום שמראה את השינוי שעברה עם השנים, בו ניתן לראות בבירור שהיא הייתה ונשארה אישה מהממת.

ווטס נולדה ב-1968 בקנט, אנגליה. הוריה נפרדו כשהייתה בת ארבע, ואביה נפטר כשהייתה בת שבע. בגיל 14 עברה המשפחה לסידני שבאוסטרליה, ומאז ועד היום היא נחשבת לאחד היצואים המוצלחים של בירת הקנגורו.

ווטס עברה להוליווד ב-1994 וההתחלה לא הייתה קלה עבור מי שכבר נחשבה כוכבת בביתה. היא קיבלה תפקידים קטנים עד שהגיעה הפריצה הגדולה, בזכות הלהיטים 'מלהולנד דרייב' ו'הצלצול'.

ב-2005 החלה ווטס לצאת עם השחקן לייב שרייבר, והשניים ניהלו זוגיות מתקושרת ופוטוגנית במשך 11 שנים שכללה גם שני יורשי עצר, מינוס חתונה רשמית. לפני שבועיים הודיע הזוג על הפרידה העצובה, וכעת כשהשחקנית ההורסת שוב רווקה, הגיע הזמן לעצור ולבדוק: איך השתנתה נעמי ווטס עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: קירה נייטלי| ריצ'ארד גיר| אדם למברט| סלינה גומז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully