וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השוד של קים קרדשיאן היה תעלול תקשורתי?

5.10.2016 / 10:12

הכותרות זעקו שלשום (ב') כשדווח כי קים קרדשיאן נשדדה בחדרה במלון שפריז. אבל בעולם לא ממהרים לנחם את הכוכבת, מאחר והסיפור מלא בסתירות, ומגזינים בחו"ל מעלים את השאלה: האם זה הוא עוד תכסיס תקשורתי שכל כך מתאים למשפחת הטראש? וואלה! סלבס חושדת

צילום מסך

בזמן שאתם אכלתם בלי סוף במהלך החג, כמה שעות טיסה מפה, המלכה קים קרדשיאן נשדדה בשעות הלילה על ידי חמישה גברים חמושים, ומחופשים לשוטרים. השודדים נכנסו לחדרה במלון הכי יוקרתי בפריז, קשרו את ידיה, נעלו אותה באמבטיה, ושדדו ממנה את הטבעות המפורסמות שקניה קנה לה בשווי של 11 מיליון דולר.

לעוד סיפורי סלבס
צפו: אנחל בונני כפי שלא ראיתם מעולם
צדיקה בעיר הגדולה: לינור אברג'יל בפפראצי כשר למהדרין

קים קרדשיאן. ספלאש
טבעת ראשונה/ספלאש

בתחילת האירוע העולם כאב את כאבה של קימי, אך אם גם אתם שאלתם את עצמכם: האם באמת נשדדה גברת ווסט? אתם לא לבד. מגזינים ובלוגרים בעולם לא ריחמו על קימי, והציפו את הרשתות החברתיות בשאלת מיליון דולר: אירוע מצער או תעלול תקשורתי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קים קרדשיאן. ספלאש
טבעת שניה/ספלאש

להלן השתלשלות האירועים:
1. קימי התאכסנה במלון הכי יוקרתי ומאובטח בפריז, ככה שזה לא ברור איך חמישה גברים הצליחו לחמוק ממצלמות האבטחה, ומהמאבטח בכניסה.
2. קימי אף פעם לא לבד. היא תמיד מוקפת בצוות הצמוד שלה שכולל מאפרים, ספרים, מלבישים, מטפלות, מאבטח אחד גדול, ועוד כמה אוכלי חינם. אז איפה היו כולם? לפי הדיווחים כולם יצאו לבלות יחד כולל קורטני, קנדל, ופסקל המאבטח הצמוד שלה, מאחר והנסיכה רצתה לנוח לבד. אוקי, בטח מאמי.
3. איך הצליחה הכוכבת להשתחרר מקשירת ידיה בתוך האמבטיה לגמרי לבדה?
4. איפה היו ילדיה שכביכול תמיד איתה בכל מקום שהיא נמצאת?
5. האם כל זה קשור לכך שהתוכנית המשפחתית מדשדשת כבר מספר חודשים עם אחוזי צפיה נמוכים במיוחד, והאם זה אקראי שב- 23.10 חוזרת התוכנית למסך עם פרק פתיחה שכזה?
6. עוד עובדה מוזרה, משפחת קרדשיאן- ג'נר מעלים לרשת החברתית כל דבר שקורה להם, אז איך זה הגיוני שעד כה אף אחד מבני משפחתה לא טרח לעלות פוסט גם לא הדוברת וגם לא משטרת פריז. אף אחד לא יצא בהצהרה כלשהי!!!!
7. למה לעזאזל מיהרה קים לברוח מפריז מבלי לחכות לאן תתפתח החקירה, בלי תשאול נוסף לגבי השוד הביזארי הזה.

קים קרדשיאן. ספלאש
בחזרה לניו יורק. קים וקניה/ספלאש

מעצב האופנה לבית שאנל, קרל לגרפלרד, סיכם את השוד בכמה משפטים: "אני לא מבין למה היא במלון ללא אבטחה, כשאת מפורסמת ומפרסמת את התכשיטים של הרשת, אל תלכי למלון ותעדכני איפה את בכל זמן נתון. את לא יכולה להציג את העושר שלך ולהתפלא שלא יהיו אנשים שלא ירצו להיות חלק מזה".

וואלה! סלבס אכלה את הטבעות שהוציאה מהמכונות בקניון, כי הייתה בטוחה שהיא במכונה של הממתקים.

האם לדעתכם השוד של קים אמיתי? רכלו בפייסבוק

קים קרדשיאן. ספלאש
קריס גם חזרה/ספלאש
קים קרדשיאן. ספלאש
המון מאבטחים. קורטני/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully