וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדה קנצפולסקי ואילן אוספליק נפרדו

טל אסבט

28.9.2016 / 12:10

זה היה מהר: אחרי שלושה חודשי זוגיות נוצצת ודביקה, החליטו שני כוכבי הריאליטי שהם מיצו את הזמן שלהם ביחד והחליטו להיפרד כידידים. בנות ובנים, להסתער. וואלה! סלבס ביוש

ניר פקין

נראה שמונדה קנצפולסקי ואילן אוספליק הבינו מהר מאוד מה שכל כוכב ריאליטי מבין: גם זוגיות אינסטנט של כוכבי ריאליטי לא מעניקה לך יותר מדי ימי חסד בביצה המקומית, כך שגם 15 דקות התהילה של זוגיות נוצצת, נגמרת בסופו של דבר.

כן רווקים ורווקות, הצמד הכי בלונדיני של עולם הריאליטי החליט, אחרי שלושה חודשים בלבד, שעם כל הכבוד לאהבה ולפרסום - הם לא ממש מתאימים האחד לשנייה והחליטו להיפרד כידידים. או שלא.

אילן אוספליק, מונדה קנצפולסקי. שוקה כהן
בימים טובים יותר. אילן ומונדה/שוקה כהן

על פי מקורבים, הזוגיות של השניים עלתה לאחרונה על שרטון, כך שלאחר מספר ניסיונות - הזוג המאושר הבין שהם לא מתאימים והחליט לשים קץ ליחסים ביניהם. אממה, מקורבים אחרים טוענים כי האהבה לא לגמרי דעכה וכי יש סיכוי שהם עוד יעשו קאמבק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מונדה קנצפולסקי אילן אוספליק. ניר פקין
ביוש./ניר פקין

כזכור, מונדה פרצה לעולמכם כשכיכבה ביחד עם בן זוגה דאז, אדריאנו חאובל, על המסך בריאליטי 'המירוץ למיליון'. לאחר שחזרו מהמסע, החליטו השניים להיפרד, אז עברה קנצפולסקי לזרועותיו של אוספליק, אבל גם הקשר הזה, כאמור, לא החזיק מעמד זמן רב.

רונן אור צרפתי, המייצג את אילן, סירב להגיב.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה אחרי 15 שניות. בדיוק הזמן שעבר מהרגע שהוא קנה לה לאפה ועד שהיא סיימה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully