וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על נעמי ווטס

1.10.2016 / 0:05

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

נעמי ווטס לובשת ברברי בגאלת המט, מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, 2 מאי 2016. GettyImages
הכי שיקית. נעמי/GettyImages

# אם גם אתם הזדעזעתם לשמוע שנעמי ווטס וליב שרייבר החליטו להיפרד, בטח תזדעזעו יותר לשמוע שזה קרה ממש כמה ימים לפני יום ההולדת של השחקנית שחגגה 48 שנות קיום. ווטס ושרייבר הכירו ב-2005 במט גאלה, ולאחר מכן שיחקו ביחד בסרט ב-2006. שנה לאחר מכן, הם כבר נישאו.

נעמי ווטס לובשת אלי סעב בפסטיבל ונציה, ספטמבר 16. GettyImages
מושלמת ורווקה לוהטת. ווטס/GettyImages

# אם לווטס יהיה קשה להתגבר על הפרידה, היא תמיד תוכל להתנחם בזרועותיה של החברה הטובה, ניקול קידמן. אחרי הכל, כשקידמן נפרדה מטום קרוז, הייתה זו ווטס שעברה לגור איתה על מנת שלא תרגיש בודדה.

# אגב, אל תנסו להתחיל איתה באופן ברוטלי, כי אם השחקנית ההורסת לא תאהב את הדרך שבה פנית אליה, היא תבצע עלייך את אחד מתרגילי הג'ודו שלמדה בשנות ה-90. אורי ששון מאחורייך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נעמי ווטס + ליב שרייבר. GettyImages
כבר לא, באסוש. נעמי וליב/GettyImages

# אם כבר זכיתם להתחיל איתה והיא הביאה לכם את הטלפון, אז כדאי שתדעו שכשאתם מצלצלים, הרינגטון שלה הוא של השיר 'money' של פינק פלויד. למה השיר הזה? כי אביה היה מנהל מסע ההופעות של הלהקה, עד אשר מת ממנת יתר כשווטס הייתה בת 4.

# לסיום, עובדה שהשחקנית המתוקה הייתה מעדיפה לשכוח – במהלך צילומים לסרט 'קינג קונג', היא נפלה לתוך תעלה עמוקה. הצוות ההמום חשב שקרה לה משהו נורא, אבל ווטס התרוממה כאילו כלום לא קרה והודתה שהכל בזכות היוגה שהיא עושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully