וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם טבעת עליה: מה קורה עם הזוגות המאורסים?

3.10.2016 / 18:15

הוא נתן טבעת, היא העלתה תמונה מסורתית לאינסטוש עם הכיתוב המסורתי 'איי דו' - אבל מאז נראה ששום דבר לא ממש מתקדם עם הזוגות המאורסים של הביצה. וואלה! סלבס מנסה להבין מתי כבר תזכה לאכול מהבופה, ופנתה גם למתקשרת שתעזור לה בעניין

על גופתה של ציפורה? לדודו ושיר אין אומץ לקבוע תאריך

האם דודו אהרון בחר כבר יום לחתונה? כל הפרטים בכתבה. וואלה! מזל טוב
האם דודו אהרון בחר כבר יום לחתונה? כל הפרטים בכתבה/וואלה! מזל טוב

דודו אהרון ושיר רוזנבלום התחילו את מערכת היחסים שלהם בסוף 2014. דודו בדיוק סיים זוגיות ארוכה של און אנד אוף עם האקסית עידן צור, ואף אחד לא חשב שמודבר במשהו רציני. הזוגיות הזו החלה למשוך אליה תשומת לב מוגזמת בעקבות התבטאויות של אמא ציפורה בכלי התקשורת, שאיך לומר, לא ממש השתגעה על האישה החדשה בחייו של בנה. למרות שדודו היה ידוע כילד של אמא, הוא החליט להמרות את פיה הפעם, ובאפריל השנה שלף טבעת והציע לרוזנבלום להיות שלו לעולמים. ציפורה לא התרגשה, הכריזה שחתונה כזו תתקיים אך ורק על גופתה, ואכן עד כה, כמעט חצי שנה מאותה הצעה, תאריך לחתונה עדיין אין. הכישוף עבד?

מילה מהמתקשרת, אופירה דהן: "יש אהבה חזקה ביניהם, עוצמתית ברמות שלא חוו. יחגגו את החתונה באירוע גדול, יישארו יחד שנים רבות ויהיו להם 3 ילדים. הם יחוו עליות וירידות, שבסופם לא בטוח שישארו יחד כל החיים".

לוקחים את הזמן? דנה פרידר ודין שטרן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוג הסופר פוטוגני הזה החל לצאת בספטמבר 2015, קצת אחרי שפרידר אמרה ביי ביי לאקס המיתולוגי אלי פיניש. כל הסביבה הקרובה של השניים ראתה על התתחלה שהפעם זה זה, ונראה שגם דין הבין את זה, ושלף טבעת תשעה חודשים בלבד אחרי תחילת מערכת היחסים. דנה מיד אמרה: 'ברור שכן!', אבל מאז חלפו כבר ארבעה חודשים, והשניים לא ממהרים לסגור תאריך, בעוד וואלה! סלבס לא מפסיקה לפנטז על המראה של פרידר בשמלה לבנה.

מילה מהמתקשרת אופירה: "תהיה להם חתונה צנועה, הצלחה יפה בזוגיות, ושני ילדים. זה זוג שצפויים לו בריאות ואריכות ימים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תהיה חתונה או שתסתפקו בהצגה? אגם רודברג וגל אמיתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר למעלה מחצי שנה שהזוג היפה בביצה מאורס, וסימני חתונה בדרך - אין. השניים החלו לשחק יחד בהצגה 'הוא הלך בשדות', ומעדיפים להתחפש כל ערב לדמויות שהם מגלמים, במקום להתחפש כבר לחתן כלה. עוד לא הבנתם שוואלה! סלבס אוכלת מתוך ציפייה?

מילה מאופירה: "יש ביניהם אהבה גדולה מאוד, יתחתנו באירוע צנוע וקטן, יהיו להם 3 ילדים. לא יפרדו".

האירוסים היו אמיתיים? שי חי ותניה גרבר לא משנים סטטוס

ג'ודי ניר מוזס. ניר פקין
ג'ודי ניר מוזס/ניר פקין

הוא כרע ברך עם טבעת מאולתרת מול כל המדינה, בהמשך הגיע גם יהלום של ממש - אבל האם ההצעה הייתה אמיתית, או שמא היה מדובר במשחק למצלמה? שבעה חודשים חלפו מאז שעזבו שי חי ותניה גרבר את בית האח הגדול באישון לילה, ותאריך לחתונה עדיין אין. יש האומרים שהוא מחכה להתגרש רשמית מאשתו הראשונה, יש הטוענים כי ההצעה הזו לא הייתה אמיתית ונועדה למשוך עוד טיפה של תשומת לב ואסמאסים מהצופים.

מילה מאופירה: "יהיה להם אירוע חתונה בינוני בגודלו, יש ביניהם אהבה גדולה מאוד, אך יהיו קשיים לאורך הדרך".

ציפייה מורטת עצבים: עוז זהבי וליהי קורונובסקי לא ממהרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הזוגות היפים בתעשיית הבידור המקומית מיהרו להתארס אחרי שנת זוגיות אחת בלבד, אך כעת, שלושה חודשים אחרי ההצעה שהרעידה את הביצה, עוז זהבי וליהי קורונובסקי לא עושים סימנים שהם ממהרים לרוץ אל עבר החופה.

מילה מאופירה: "הצלחה יפה יחד, עבודה משותפת מעבר לזוגיות, יחתנו באירוע צנוע, יהיו להם 3 ילדים. יש עליהם שמירה גדולה מלמעלה, זוגיות שתחזיק מעמד יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully