וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו-ירדו: השנה שבה שלומית מלכה עקפה את יעל בר זוהר

4.10.2016 / 15:47

תעשיית הבידור היא ללא ספק מקום קשה לשרוד בו. יום אחד אתה על פסגת העולם ולמחרת אף אחד כבר לא זוכר מה עשית. אז מי נעלם מהראדר ומי כיכב השנה? שלומית מלכה ויעל בר זוהר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלומית מלכה

אם עד היום קראתם לשלומית מלכה, החברה של יהודה לוי, נראה שהיום המצב בקלות יכול להשתנות. אחרי הכל, מתי בפעם האחרונה מעצב נחשב כמו ארמני מחליט ללהקה לשורותיו דוגמנית ישראלית ועוד לכתוב את שמה על מודעות הפרסום? ואם זה עדיין לא סיפק אתכם, חכו שתראו אותה מככבת על המסך כמנחה של ה'דה וייס'. ושום מילה על כל הקמפיינים, השערים ושלל הפרסומים שהיא מקבלת ברחבי העולם. בקיצור, מלכה היא מזמן לא החברה של.. היא הטופמודל של.. ישראל.

לוסי אהריש

תשנאו אותה, תאהבו אותה, תחשבו שהיא שמאלנית או סתם שונאת ישראל - כך או אכך, אתם כבר מזמן לא יכולים להתעלם מלוסי אהריש, אולי אחת המגישות הכי חריפות, נשכניות ואמיתיות שהיו על המסך בשנים האחרונות. אהריש, היא אולי אחת הדמויות היותר שנויות במחלוקת, אבל אין ספק שהיא עושה לכם נעים בפיד בפייסבוק, בין אם אתם נהנים לפרגן לה או להתכתש איתה - אהריש ללא ספק מדגדגת לכולנו בתאים האפורים של המוח וגורמת לשיח ציבורי מעניין.

נוה צור

נוה צור הוא כל מה שלא הייתם חושבים על כוכב. הוא לא מגיע להשקות, הוא לא קורבן אופנה, הוא לא מייצר כותרות, ובגדול - היה מעדיף שתניחו לו בשקט. זו אולי הסיבה שהוא כל כך מצליח ונחשב לאחת ההבטחות הכי גדולות של התעשייה המקומית. עם פרס 'השחקן הטוב ביותר' על סרט בכיכובו פלאס סדרה חדשה בכיכובו, לא מעט הצגות בהן הוא משחק והעובדה שהוא אחד מכוכבי הילדים הכי לוהטים בישראל - נדמה שנוה על הגל הנכון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעל בר זוהר

קמפיינים, מחזות זמר, סרטים וסדרות - כן, יעל בר זוהר עשתה הכל מהכל והכל ביחד. נראה שאין דבר שהבר זוהר לא נגעה בו, אבל ממש כמו בסרטים, מגיע גם הרגע שבו הכל נגמר. הטלפונים מפסיקים לצלצל, המלהקים מפסיקים לפנות וכולם נוטשים את הספינה לטובת הספינה החדשה שעגנה בנמל. אחרי שכיכבה בשלל פרויקטים, נראה שהשנה האחרונה של יעל לא הייתה בעלת זוהר. מלבד העובדה שתכנית 'המהפך' נחלה כישלון ונקטל על ידי המבקרים, יב"ז נפרדה לשלום מקמפיין הטיפוח שלה ונותרה די בודדה במערכה. אם כל אלו לא מספיקים, נסו להיזכר בבר זוהר ככוכבת ריאליטי ב'הצילו, אני לא יודע לבשל'.

עוז זהבי

אז נכון, עוז זהבי כיכב בלא מעט פרויקטים השנה, ואפילו הספיק להציע נישואים לבת הזוג שלו ולטוס לנסות את מזלו בהוליווד, אבל נראה שלמרות כל הניסיונות להישאר בתודעה הציבורית כ'גבר-הכי-לוהט-בתעשייה' כשלו, וזהבי די איבד את מעמדו. לא ברור אם היו אלו הפרויקטים שבחר או אולי העובדה שבנות ישראל הבינו שהוא כבר לא יהיה חלק מהפנטזיה היומית שלהן - כך או כך, נראה שהעולם איבד עניין בכוכב המסוקס. אז כן, למרות שהוא עובד בלי סוף - הוא לא מספק את הסחורה. או במילים אחרות: לא כל הנוצץ זהבי.

רותם כהן

לא האמנתי - כך נקרא אלבומו השני של רותם כהן, למקרה שמצמצתם ולא שמתם לב, אבל זה בסדר, כי גם רותם כהן לא האמין שאחרי שזכה במלחין השנה, תגלית השנה והחבר של נטלי דדון, שהכל יגמר ביום בהיר אחד והוא יהיה מעניין, אבל פחות, הרבה פחות. אז הוא אמנם לא פליט ריאליטי, אבל נראה שהמסלול של כהן די מזכיר את המסלול של כל השי חיים למיניהם. עם תקליט שלא ממש שמעתם עליו וסכסוך עם הסוכן האישי - נראה שכהן בדרך הנכונה. לשום מקום, בתקווה שיש לו מדריך שמכיר את הדרך, אולי קותי סבג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully