וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה בה משפחת רפאלי הבינה שהיא לא מעל החוק

3.10.2016 / 0:12

הם נחשבו למשפחת האצולה הישראלית הראשונה, וניהלו אורח חיים מעורר קנאה באור הזרקורים, אך נראה שהשנה מדינת ישראל לא סלחה לבני משפחת רפאלי, שהסתבכו בפרשות שתפסו כותרות ראשיות והכעיסו רבים. וואלה! סלבס עושה לכם סדר

ניר פקין
משפחת רפאלי. איור: אמיתי סנדי, עיבוד תמונה
משפחת רפאלי/עיבוד תמונה, איור: אמיתי סנדי

בעיר אחת, רחוקה רחוקה (שעה ומשהו מתל אביב בפקקים), חיה לה, מאחורי חומות גבוהות באין מפריע (כמעט), משפחה יפה וסופר פוטוגנית. כולם רצו לראות אותם, לקרוא עליהם, לגעת בהם, להימנות עם חוג החברים המצומצם והאקסקלוסיבי שלהם ובעיקר, בעיקר להיות הם. כל מוצר שהם פרסמו נחטף מהמדפים, כל אירוע אליו הגיעו סוקר בהרחבה, ונראה ששום דבר לא יכול באמת לגעת בהם. עד שהגיעה שנת תשע"ו, וגרמה לרפאלי'ז להבין שהם כאחד העם, כשהחלו להופיע בכלי התקשורת בהקשרים פחות נוצצים, ויותר בהקשרים פליליים. רוצים סדר בבלגן? בבקשה:

ההריון שהשכיח את ההסתבכות: פרשת העלמת המיסים של בר

בר רפאלי. מערכת וואלה! NEWS
בר רפאלי/מערכת וואלה! NEWS

בדצמבר 2015, החלו להופיע בכלי התקשורת דיווחים על דוגמנית על החשודה בהעלמות מס על סך מיליוני שקלים. על אף הניסיון, הלא ממש מוצלח, לטשטש את פניה - כולם הבינו מיד שמדובר בגברת בר רפאלי, ופרטי הסיפור המסקרן החלו להיחשף בתקשורת הישראלית והעולמית. שבועיים אחר כך (בכוונה או שלא), בישרה ברבור לעולם כי היא בהריון ראשון, מה שמיד הסיט את הדיון לדברים החשובים באמת: בן או בת, כמה היא השמינה והאם היא מתכוונת להניק, כמובן.

חייל, שפר התנהגותך: און רפאלי נחשד כי שיחד את רס"ר הבסיס

און רפאלי. ראובן שניידר
און רפאלי/ראובן שניידר

אך נראה ששום בייבי, מיוחס ככל שיהיה, לא יכול היה להסית את תשומת לב התקשורת מההסתבכות הבאה של האח הצעיר, און רפאלי, שרק החל לנצל את מעמדו כסלב: לפרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמורת תשלום, להגיע לאירועים והשקות, ואף התקבל לשחק בסדרה 'פול מון' - ואז הסתבך בפרשה מביכה, בה נחשד כי הוא וארבעה חיילים נוספים נתנו טובות הנאה לרס"ר המשמעת שפיקד עליהם. החבורה שירתה בבבסיס 'תל השומר', ועל פי החשד נהגה לשחד את הנגד בתמורה לקבלת פטורים, חופשות, היתרי כניסה עם רכב והקלות נוספות בתנאי השירות. און פוטר מהסדרה, וכעת מחכה למשפט, שיתכן כי ישלח אותו לכלא צבאי.

תקיפת שוטרים ואיום על סגן ראש העיר: מה קורה עם רפי רפאלי?

בר רפאלי עם אבא שלה רפאל (רפי) רפאלי, אחרי האירוע של "ליברפול", אוגוסט 2010. GettyImages
בר רפאלי עם אבא שלה רפאל (רפי) רפאלי, אחרי האירוע של "ליברפול", אוגוסט 2010/GettyImages

עלילות רפאלי ממשיכות, כי יומיים בלבד אחרי לידת נכדתו הבכורה, ליב עזרא, רפי רפאלי סך הכל רצה לחגוג עם חבר בבריכה המשפחתית, אירוע שהוביל למעצרו, ולאישום על תקיפת שוטרת. כמה ימים מאוחר יותר, האשים גם סגן ראש העיר של הוד השרון את רפאלי בתקיפתו. אב המשפחה לא נשאר חייב והציג סרטונים ממצלמות האבטחה הביתיות, שמציגות תמונה אחרת מזו שהציגה משטרת ישראל. איך זה יגמר? עוד לא ברור.

דור, תסגור: הקמפיין האגרסיבי נגד דור רפאלי

דור רפאלי בליינדספוט. ניר פקין
דור רפאלי בליינדספוט/ניר פקין

ואם לא די בכל אלו, הרי שבדצמבר האחרון הושקה אפליקציית המסרים האנונימיים 'בליינדספוט', כשאחד מבעליה הוא דור רפאלי, ועקב מעמדו ופרסומו חטף את מירב האש בעקבות הבאז השלילי שהיא יצרה. הורים רבים חתמו על עצומה הקוראת לסגירת האפליקציה, ותוכנית הטלוויזיה 'הצינור' ניהלה קמפיין אגרסיבי כנגדה. השיא היה כשעיתונאי מ'הארץ' פרסם את מספר הטלפון של רפאלי, כדי שיותקף בהודעות וטלפונים. נכון לכתיבת שורות אלה, האפליקציה עדיין זמינה להורדה.

מה אתם אומרים? משפחת רפאלי עברה את הגבול או שנטפלים אליה על לא עוול בכפה? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully