וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת למסיכה: "ג'ים קארי הדביק את האקסית שהתאבדה במחלות מין"

25.9.2016 / 14:25

אם חשבתם שפרשת ההתאבדות של קתריונה וויט יגמר במכתב הפרידה שהיא השאירה, אתם טועים - כעת, במסגרת תביעה של האקס של וויט את קארי, נחשפים מכתבים נוספים והודעות טקסט שמעידות על יחס משפיל מצד השחקן פלוס העובדה שקארי הדביק אותה במחלות מין. וואלה! סלבס קונדילומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. ג'ים וקתרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהוליווד כמו בהוליווד - הטרגדיות אף פעם לא מסתיימות עד שהן לא מגיעות למדורי הרכילות. ככה בדיוק קרה בסיפור הטראגי של קתריונה וויט, האקסית של ג'ים קארי, שהחליטה לשים קץ לחייה לפני שנה בדיוק.

כזכור, וויט, שכנראה לא הצליחה להתגבר על הפרידה מהשחקן המצחיק, החליטה ליטול כמות גדולה של כדורים והשאירה מאחוריה מכתב פרידה בו היא מודה לשחקן על הזמן שהם בילו ביחד.

רוצים עוד רכילות?
גלית גוטמן חוגגת יומולדת עם החבר, האקס והסלבס
בראד פיט מוכן להיבדק במכונת אמת להוכיח שלא בגד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אממה, כעת, החליט הגרוש של וויט, מארק בורטון, לתבוע את קארי, על סך 115 מיליון פאונד, בגין יחס משפיל ומזלזל כלפי האקסית שלו ומביא לבית המשפט ראיות שמציגות את השחקן המצחיק שכולכם אוהבים, באור קצת שונה, שלא לומר - רע.

"אני פגומה", כתבה וויט באחד המכתבים שלה, "אני נגעלת. כשאני מתקלחת אני מרגישה חולה. להידלק.. מה זה? זה כבר לא קורה לי יותר. אני תמיד אהיה פגומה ותהיה לי סטיגמה. אז אני חייבת לקבל משהו שתמיד פחדתי ממנו . להיות לבד. להיות נטושה ולבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעות הטקסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה לא עניין של כסף", אמר בורטון בראיון, "מדובר בעובדה שג'ים צריך להתוודות על היחסים שלו עם קתרינה ומה שהוא עשה לה. זה עניין של אמת".

כשבורטון מדבר על האמת, הוא מתכוון לטקסטים שהיה שולח קארי לוויט, בהם ניסה לשכנע אותה שנדבקה במחלה ממישהו אחר, ועכשיו, ברגעים שהיא בלחץ - המחלה התפרצה. עוד טוען הגרוש של וויט, כי ג'ים ניסה לשכנע אותה לחתום על מסמכים בהם היא מודה כי לא נדבקה ממנו.

וואלה! סלבס נדבקה פעם במונדבוצ'קה מהשפם של גבי עמרני

מה דעתכם: הדביק אותה או לא? רכלו לנו בפייסבוק

ג'ים קארי. ספלאש
בלוויה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ים קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully