וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מדברת: למי הילדה דומה ולמה היא לא מעלה תמונה שלה?

קים וייס | צילום: מור שאולי

20.9.2016 / 19:03

חודש אחרי הלידה הכי מדוברת בתולדות הביצה המקומית, בר רפאלי חוזרת לעבוד במלוא המרץ וחושפת למי הבת הקטנה דומה, מדוע היא לא חושפת אותה לתקשורת ואיך עדי עזרא מתפקד כאבא? וואלה! סלבס חוזרת לעסקים

מור שאולי

זה היה רק עניין של זמן עד שבר רפאלי תחזור לככב בביצה ותוכיח לכולם שהיא עדיין המלכה הבלתי מעורערת של התעשייה המקומית. אז בזמן שאחרות עושות את זה באירוע השקה או שער במגזין - רפאלי בחרה לעשות את זה בדרך הכי טובה שהיא מכירה, לעמוד מול המצלמה.

רוצים עוד רכילות?
הוליווד בהלם: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מתגרשים
למה איים מיקי בוגנים על אלירז שדה?

בר רפאלי. אלירן אביטל
חזרה לעסקים. בר/אלירן אביטל

היום (ג'), הגיעה הגברת רפאלי מינוס התינוקת ליב עזרא לצילומים לקמפיין האופנה לחברת 'HODDIES'. בין טייק לטייק, קיבלה רפאלי עדכונים לגבי מצב בתה שנשארה עם סבתא, וכמובן שלל תמונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בר רפאלי. אלירן אביטל
אמא לוהטת/אלירן אביטל

וואלה! סלבס הגיעה לסט הצילומים עם מתנות עבור התינוקת הקטנה, בגדי תינוקות הורסים של טוליברט ופלמינגו, והתעניינה למי היא דומה, "היא שילוב של שנינו, היא בכלל דומה לאון (אחיה של הדוגמנית), אבל השפתיים שלי בול והאף של עדי, וכל הזמן אני אומרת, זה לא מעניין אותי אני מקווה שהיא תהיה בריאה ותקח את השכל של עדי, ואת זה אנחנו עדיין לא יודעים".

בר רפאלי. אלירן אביטל
הורסת/אלירן אביטל

אחרי שהעניין הזה ירד מהפרק, ניסתה וואלה! סלבס לבדוק למה ברבור לא חושפת את התינוקת על מנת שכל העולם יהנה מהיופי שלה, "אני בעצמי חדשה בכל הסיפור הזה, אני עדיין לא יודעת גם, אנחנו עדיין לא מרגישים שזה נכון, אנחנו עדיין רוצים לגונן עליה היא נראית לנו קטנה מדי בשביל לקחת החלטה כזו כרגע.. אם לא הייתי כזו מפורסמת, אז ברור שהייתי מעלה, אבל כל כך הרבה עיניים ויש כל כך הרבה רוע בחוץ ואנחנו רוצים טיפה שנייה להגן עליה".

לסיום, הפתיעה רפאלי כשנשאלה 'מתי היא מתכננת להביא אח/ות לליב הקטנה וענתה מבלי להתבלבל, "בקרוב מאוד, מאוד, מאוד, מאוד. אנחנו כבר מדברים על זה"


כשוואלה! סלבס נולדה אמרו לה שהיא דומה לליאונרדו דיקפריו. אחרי הטביעה של הטיטאניק.

מה דעתכם על החזרה של בר? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully