וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הריאליטי פותחת פה על דורין אטיאס

8.9.2016 / 11:22

כוכבת 'הישרדות', נעמה קסרי, כנראה לא ממש אהבה את מה שיש למבקרת האופנה, דורין אטיאס לומר (בכל זאת, היא לא אמרה מילה על הבגדים שלה), אז היא החליטה לפתוח עליה פה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה. וואלה! סלבס מותחת

נעמה קסרי. ניר פקין
פותח פה. קסרי/ניר פקין

ביקורות אופנה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחייהם של המפורסמים. כל כך בלתי נפרד, עד שחלקם אפילו מתגנדרים לפני שהם יורדים לסופר הקרוב או מוציאים את הכלב לסיבוב. אבל מה קורה כשמבקרי האופנה מחליטים לקחת את התפקיד שלהם צעד אחד קדימה והופכים למומחים בפלסטיקה? הו, אז הם חוטפים ביקורות בחזרה.

אתמול (ד') בפינתה, מתחה דורין אטיאס ביקורת על כוכבת הריאליטי לשעבר, נעמה קסרי, או יותר נכון על הפנים שלה ועל כמות הזרקות הבוטוקוס שעשתה. ולא, לא הוזכרה חצי מילה על הבגדים שלבשה הגברת קסרי.

רוצים עוד רכילות?
קול חתן: שימי תבורי מודד חליפת חתן
באיזו חתונה נוצצת יבשל אסף גרניט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש הבדל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיאה לשורדת, נעמה החליטה שלא לשתוק וענתה לגברת אטיאס בסטטוס בעמוד הפייסבוק שלה: "שלום לכולם , (ולדורין אטיאס בפרט). זאת אני, נעמה קסרי, ההיא מהישרדות, כבר עברו 9 שנים, אתם קולטים ?!?!? 9 שנים!!!!!!!! וואו איך שהזמן עובר , כל כך הרבה דברים השתנו מאז, הייתי ילדה (כן ילדה) בת 29 , היום אני אישה בת 38.
הייתי עצובה מאוד, היום אני מאושרת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא להתעסק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הייתי האמא הכי "רעה", היום אני אמא למופת (או כך לפחות חושבות/ים 12,000 אלף העוקבים/עוקבות של דניאל ושלי) .
הייתי פחות בטוחה בעצמי , היום אני מלאה בביטחון עצמי!
הייתי אחת מ 20 , היום ולעד אני הראשונה! אז נכון הרבה דברים השתנו , 9 שנים זה לא מעט, ואני לא נראית בדיוק כמו אז (מתבגרים אתם יודעים), אבל אני מרגישה ונראת נפלא (בעיניי) ורעננה(בעיניי) וזוהרת(בעיניי) וקורנת(בעיניי) והכי חשוב זה בעיניי!!!!

ולמה היה חשוב לי לכתוב על זה? משום שאני שומעת לא מעט: "את נראית נפלא", "את לא צריכה את זה", תודה, אבל אני נראית נפלא בשל העובדה שאני עושה את זה ("זה" = הזרקות , בוטוקס , חומצה היאלרונית, מזותרפיה....), "בגיל שלך זה מוקדם" , מממ... אני כבר לא ההיא בת ה29, אני בת 38 וכן צריכה ,וכן רוצה!!! אין לי בעיה עם מי שלא אוהבת , זה בסדר, הרי היה פה כל כך משעמם אם כולנו היינו אוהבים את אותם הדברים .

דורין אטיאס. ניר פקין
מבקרת או מנתחת פלסטית? דורין/ניר פקין

אז שכל אחת תתקמט בכייף שלה , או תמתח בכייף שלה , או תרים , תוריד , תשקיע יותר או פחות. שכל אחת תעשה מה שטוב לה, ורק מה שהיא אוהבת. בלי להעביר ביקורת.
מי שלא מתחברת לאג'נדה שלי, לא חייבת. אבל אין צורך להעביר ביקורת או להביע דעה בעניין, במיוחד אם לא התבקשה שכזאת. ואם להיות כנה, זה גם לא ישנה. כי אני אוהבת "אותי" ואני אוהבת את איך שאני נראית ובמיוחד את מה שאני עושה! ולכן , יש לי קליניקה , הכי מדהימה בארץ (התכוונתי לכתוב בעולם) ו"האני מאמין" של המקום הוא
תהי את! BU אז שתדעו שגם אני ,ההיא מהשרדות ,מתבגרת, אבל לעולם לא מזדקנת".

וואלה! סלבס עשתה בוטוקס, אבל גם הוא דחה אותה

מה דעתכם: דורין צודקת או לא? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully