וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: חתונת השנה שתסעיר את הביצה

7.9.2016 / 16:15

זוג פליטי הריאליטי שמצאו נחמה האחד בזרועות השנייה, המלכה הבלתי מעורערת שחגגה יום הולדת, הזוג הלוהט שהחליט להיפרד, כוכבת העבר שטוענת שהוכתה לפני מספר שנים וכמובן, החתונה של תשאיר אף אחד אדיש - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


במקום החמישי קצת בשורות טובות כי נראה שאדריאנו חאובל התגבר מהר מאוד על הפרידה ממונדה בעזרתה הגדולה של קייטלין רייטר, אז קבלו את הזוג החדש בביצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. אדריאנו וקייטלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי כי עם כל הכבוד למונדה, יש מלכת לימונדה אחת וקוראים לה ביונסה . מלכת הפופ הבלתי מעורערת חגגה 35 שנות קיום ותלתלז' ועשתה את זה בכבוד גדול לצידם של ביל קלינטון והבנות של אובמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ביונסה. צילום מסך
חוגגת עם הבנות של אובמה/צילום מסך

נמשיך למקום השלישי, עדיין מעבר לים כי טיילור סוויפט החליטה שוב להיפרד מהחבר התורן, הפעם זה טום הידלסטון. הסיבה: החי בסרט הזה רצה לצעוד איתה יד ביד על השטיח האדום בטקס פרסי האמי. היא כמובן, מיד החלה לחשוד בסיבות לכך שהוא איתה והחליטה להגיד לו להית'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. טיילור וטום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו כבר למקום השני, או יותר נכון בחזרה לעבר, שם נמצאת הגברת בקי גריפין, שפעם הייתה שם דבר בישראל ועם השנים קצת פחות. בתחילת השבוע הודיעה גריפין לכל חבריה בפייסבוק שלפני 4 שנים היא הגיעה למעון לנשים מוכות בעקבות בן זוג ישראלי שהכה אותה.

בקי גריפין. אביב חופי
לא נעים. בקי/אביב חופי

יאללה הגענו למקום הראשון שם נמצא הזוג הכי לוהט בתעשייה, או יותר נכון החתונה הכי מסוקרת מאז החתונה של קייט מידלטון. אני מדבר כמובן על החתונה של שימי תבורי ויהודית באומן, שהגיעו השבוע לבחור שמלת כלה, חליפה ונעליים לקראת האירוע המרגש.

יהודית באומן. באדיבות המצולמים
החתן והכלה. שימי ויהודית/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully